Foto van internet, maar iemand die deze short wil overnemen? Ik heb hem een poos terug hier gezien en heb er toen Vinted voor afgespeurd, maar ik pas hem helaas niet. Valt erg klein. Het is een 38 (mijn gebruikelijke maat, maar ik krijg bij lange na de knoop niet dicht ). €5
Mooi! Weet niet of ik hem pas (heb normaal 36) maar wil hem wel graag overnemen.
Top, ik pb je!
Hoe doe ik dat?
Verkoopt iemand toevallig spulletjes om mee te kamperen? Matje (7+ cm) of backpack (minimaal 50L), 2persoonstentje bijv. Of iets anders wat handig is tijdens backpacken enz?
In je bericht klikken op het knopje rechtsonder met het pijltje omhoog (op je telefoon). Dan kun je een foto toevoegen.
Je kan ook meerdere aanbiedingen in één post plaatsen, dan hoef je niet te dubbelposten.
Ja ik, twee zelfs!
Folding Wayfarer RB4105 710/51
Round RB2180 710/73-49
Verkocht
Ze zijn beide nog zo goed als nieuw, zijn niet veel gedragen en zitten in het originele doosje. Stuur maar een pb bij interesse (heb nog meer foto’s)
Oeh ja ik wilde dat doen maar toen kreeg ik een melding dat ik maar 5 foto’s tegelijk kon uploaden! Dus vandaar dat ik het in losse berichten heb gedaan. Maar misschien heb ik iets fout gedaan? Als het wel in één bericht kan, dan zal ik dat de volgende keer zeker doen
Ik heb er ook twee. Pilotenbril en Erika. Beide bruine glazen. Laat maar weten of je foto’s wil.
Oh wel slim om online te passen! Hoop dat je alsnog een leuke vindt haha
En mocht dat niet doorgaan, ik heb ook een Erika te koop
Oh welke kleur? Ik heb nu m’n 2e zwarte haha, m’n eerste was helemaal versleten en ik vind hem zo fijn dat ik maar een nieuwe had gekocht. Dus ander kleurtje erbij lijkt me wel een goed idee
Mijne is bruin, zal straks ff foto’s maken
ik vertrouw erika niet, waarom doet iedereen haar weg
Ze heeft zich helaas racistisch uitgelaten over de islam. She’s cancelled.