Verkooptopic

Ben te laat met terugsturen van deze jeans. Ongedragen, ik krijg hem niet over mn billen heen.

Maat 32. Ik heb er €60 voor betaald, maar mag weg voor €30 excl verzenden.

1 like

De bekende Zara trenchcoat in maat L wil ik verkopen. Besteld; eerst enthousiast over de lengte maar hij past toch niet zo mooi bij mijn figuur. Ik heb hem 2/3 keer gedragen. Had er iets langer over moeten nadenken dan had hij nog terug gekund maar dat kan helaas niet meer. Ik kan nog eigen foto’s maken, maar ik gooi deze er alvast bij.

1 like

Ah ik vind 'm heel leuk en zoek zoiets maar vind het bij Zara altijd een beetje spannend qua mouwlengte. Hoe lang ben je zelf en hoe vallen de mouwen bij jou?

2 likes

Snap ik! Normaal draag ik Xl/xxl maar deze jas valt heel ruim, daarom is vermoed ik de mouwlengte bij mij korter. In ben 1.71 en de mouwen komen tot onder m’n pols, dus bij mij is de mouwlengte aan de korte kant

1 like

Ik heb een versa 2 in roségoud die ik vandaag vervangen heb (niet omdat ie niet meer goed is maar omdat ik een combi met een borstharslagmeter wilde kunnen maken). Het bandje is wel aan vervanging toe. Morgen kan ik eigen fotos sturen als je wilt

2 likes

Mm helaas, ik ben 10cm langer en heb naar verhouding van die hele lange apenarmen dus dat wordt dan denk ik echt te kort!

4 likes

Roze goud is niet mijn kleur :sweat_smile: heb alleen zilveren sieraden en dan is dat beetje mismatch denk ik. Maar thanks voor het aanbod!

Iemand een zwarte of grijze te koop? Haha

2 likes

Ik zie dat er al op de linker was gereageerd, maar heb je de rechter nog? Of allebei? Ik neem graag een/of allebei over!

1 like

Ik heb ze nog. Kun je een privébericht sturen?

2 likes

Ik heb je een privebericht gestuurd over de By Bar rok!

3 likes

Ik verkoop m’n Collectif bikini! https://www.vinted.nl/dames/kleding/badmode/tweedelig/1728586653-collectif-clothing-bikini

Snap ik! Ik zou het dan denk ik ook niet aanraden (tenzij je het altijd als het model wil dragen maar in Nederland met dit weer is dat ook niet handig haha)

3 likes

Dat ze niks met je antwoord kan omdat ze vraagt naar jouw prijs.

5 likes

Hi, wat is de prijs?

1 like

Hoi, ik DM je even!

3 likes

Ik verkoop mijn babyliss Big hair luxe AS970E fohnborstel (is met een roterende borstel). 3x gebruikt, stijl haar staat toch beter haha. Gekocht in nov 2021, bon is aanwezig en kan ik met je delen voor garantie. Richtprijs is 30 eu incl verzending (nieuwprijs is 60 eu)

1 like

Mijn vinted geüpdatet met enkele jurkjes en een tuniek:

afbeelding

2 likes

Witte blazer h&m in maat M.
Hij was nieuw 30 euro en wil er graag 15 euro incl voor.

Ik verkoop mijn vintage 9k geelgouden ring met citrien en diamant, maat 17,2. Gekocht via Linda’s Opal voor €265 en mag weg voor een goed bod.

11 likes

Zou ze hem zelf terugkopen, denk je? Daar moet ik toevallig aan denken, misschien had je er zelf nog niet aan gedacht.

2 likes