Helaas doet ze dat niet!
Ik verkoop wat zonnebrillen van Meller, Wilde ze op Vinted zetten maar die ziet het als dubbel en daardoor wordt het telkens verwijderd. zelfs als ik er een uniek nummer aan geef.
Maargoed, ik had ze vorig jaar besteld maar te laat met retourneren.
Ze zijn nieuw en met de opbergdoos, luxe leren zakje, doekje etc.
Wil er graag 20 euro (per stuk) voor hebben. Nieuwprijs is 40 euro.
(het zijn 10 verschillende)
Hahahaha jij dacht ik bestel 10 zonnebrillen
Oh stom, zie net een Zalando doos onder m’n bed staan en zie ik dat er twee items in zitten die ik allang terug had moeten sturen, maar vergeten ben. 100 dagen zijn allang verstreken natuurlijk. Zijn dus nog helemaal nieuw.
Broek Pull & Bear maat 40. Nieuw €20,-
Wil er €12,- incl verzenden voor
Blazer Bershka maat S. Nieuw €30,-
Wil er €17,50 incl verzenden voor.
Ik heb wel interesse in de broek als ie nog niet weg is!
Heb hem nog! Lukt het jou om een pb te sturen? Lukt me niet namelijk.
Heb je hem nog en hoeveel wil je er graag voor hebben inclusief verzendkosten?
Deze foundation van Charlotte tilbury.
1 keer gebruikt.
Helaas niet mijn ding. Net een week of 3 geleden gekocht.
De nieuwprijs was €40, 00
Mag weg voor 25. Ex verzendkosten.
Hij zit dus nog helemaal vol.
Nieuwprijs hiervan is toch 40 en geen 50?
Ohja klopt idd, heb t aangepast thanks
Sorry, hij is verkocht! Zal het bericht even weghalen!
Iemand die interesse heeft in de volgende producten? Ik heb een gevoelige huid en helaas lijkt mijn huid hier niet goed op te reageren.
Too Faced Born this way foundation, kleur Cloud. Twee keer gebruikt dus zo goed als nieuw
Laura Mercier translucent loose setting powder. Deze zit nog zeker voor 80% vol
Charlotte Tilbury flawless filter, kleur 1 fair. Ook maar een paar keer gebruikt. Letters zijn denk ik een beetje gaan slijten doordat hij heeft liggen rollen in mijn makeup lade.
Ik vind het nogal zonde dat de producten liggen te verstoffen, omdat ik ze toch niet meer gebruik. Prijs vind ik lastig in te schatten dus doe maar een voorstel als je interesse hebt
Ik heb al mn kleren uitgezocht en opgeruimd. Eerst wilde ik alles gewoon naar de kringloop doen, maar er zitten best wat stuks tussen die gewoon nog heel mooi zijn. We gaan binnenkort verbouwen en ik wil zoveel mogelijk ontspullen, dus ben heel streng geweest haha. Ik heb mezelf nu voorgenomen om elke dag een aantal kledingstukken te koop te zetten. Zal hier zo nu en dan ook even updaten.
VERKOCHT
Wikkeljurk WE, zgan, XL, iets boven de knie
€15,- excl. verzenden
VERKOCHT
Blouse Costes, zgan, XL, valt vrij kort
€15,- excl. verzenden
Blouse Costes, zgan, L
€15 excl. verzenden
Oeh, ik vind die 2e leuk, maar als je nog meer dingen gaat uploaden vind ik het zonde om elke keer verzendkosten via vinted te betalen. Heb je al foto’s van de rest of nog niet?
Oh ik wil die eerste jurk wel! Je kunt hem vast wel wat strakker maken met het touwtje. Ik zoek iets leuks waar ik relatief makkelijk borstvoeding mee kan geven en dit jurkje lijkt me wel geschikt
Edit: ik zie op vinted dat we in dezelfde provincie wonen. Ik pb je even straks.
Ah, ja snap ik… Ik snap dat het wat onhandig is, maar zo kan ik het voor mezelf wat haalbaar houden, want ik heb niet zoveel energie momenteel. Heb dus nog niet meer foto’s.
Prima, stuur maar een pb! Je kunt em idd wel wat verstellen, maar het zit wel vast.
Geeft niet, ik snap het. Ik heb hem via vinted gekocht.
Haha, was jij dat! Ik zal em zo snel mogelijk versturen (ik denk morgen).
Ik heb trouwens toch al wat meer toegevoegd, dat wilde ik je nu even laten weten. Dat is wel een andere stijl, maar mocht er wat tussen zitten regel ik wel wat voor je.
Oh dat is lief. De nieuwe kleren zijn idd net niet wat ik zoek.