Verkooptopic

Haha geen probleem, ben zelf ook wel benieuwd. Plat op de grond is het in ieder geval 35 cm (niet de volledige omtrek obviously haha)

Dit is een best handige link btw: https://www.levi.com/NL/nl_NL/cms/sizeguide

Ik pas, maar succes nog!

1 like

Mocht @Rebus hem niet willen dan zou ik ook wel geïnteresseerd zijn @FrootLoops!

1 like

Yes is goed! @Rebus houd me op de hoogte of je nog interesse hebt!

Ik heb net gemeten met een andere broek, maar ik vrees dat hij te klein zal zijn helaas! @anon81733682

2 likes

Ah jammer voor jou maar ik zou 'm graag willen @FrootLoops ! Misschien kun je me een PB sturen over de verzendkosten en de betaalgegevens?

Yes! Ben nu op werk, stuur je zo een PB :slight_smile:

1 like

@anon81733682 weet niet of je het zag, maar heb je een PB gestuurd!

1 like

Ik zie dit vrij laat haha, maar was benieuwd of de krultang er nog is :slight_smile:

Ik verkoop 2 spijkerbroeken van Levi’s. Heb ze allebei maar één keer gedragen. Ik heb er ook even foto’s van internet bij gedaan, want kreeg ze niet goed op de foto.

Levi’s mile high super skinny. Maat 30x28 (hij valt wat langer, heb normaal lengtemaat 30) de kleur heet Underrated.
Mag weg voor 30 euro excl verzenden.


Levi’s extra moto ankle in de kleur off the bench. Maat 31. Staat geen lengtemaat bij, maar ik heb normaal dus lengtemaat 30 en hij is bij mij inderdaad op enkellengte. Mag weg voor 20 euro excl. verzenden


Culotte van de Zara in maat S. Ik ben 1.78.
Mag weg voor 5 euro excl verzendkosten.

Misschien iets voor @Chuckie? Die was in Stel je persoonlijke vraag op zoek naar advies over een nieuwe telefoon.

Wat vraag je ervoor? En waar woon ne ivm ophalen? Mag in pb

Ik verkoop wat verzorgingsproducten. Ik vind ze allemaal heel fijn, maar ben volledig overgestapt op Lush en m’n huid reageert dat heel goed op, dus wil daar graag bij blijven!

Glam Glow Glowstarter, weinig gebruikt. €15,- incl verzenden.



Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Gel. €12,- incl verzenden. Zit nog bijna helemaal vol.

Estee Lauder Advanced Night Repair. Zit nog vol tot aan m’n duimnagel. €20,- incl verzenden.

Grote schoonmaak is nog bezig. Ik verkoop ook mijn Chloé Love Story EDP van 50 ML. Zit bijna vol. Voor 24,50 mag je het hebben, incl. verzendkosten.


Ik neem hem graag van je over!

1 like

Nice! Heb je een PM gestuurd!

Ik lees wat reviews van die Advanced Night Repair, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw ervaring? :slight_smile: En vond je de Glamglow voedend?

Volgens mij heb ik hem rond oktober/november gekocht. Hij is goed tot 12 maanden na openen staat op de verpakking!

Ik vond de Avanced Night Repair niet heel veel doen voor m’n huid. Het werd zeker niet slechter, maaar ook niet veel beter. Heel veel mensen zijn er wel hyped over! En ik vond de Glamglow wel voedend en gaf een mooie glow onder mn foundation en hij is in de zomer ook mooi om zonder foundation te gebruiken.