Verkoopt er iemand nog die Uniqlo fanny pack?
Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb interesse.
Ik kocht deze wedges van Marc Jacobs van de week in een thriftshop in New York, maar ze waren verkeerd gelabeld en blijken te klein voor mij. Dus wie heeft er maat 35 en wil ze overnemen? 37,50 euro, verzenden kan evt via Vinted
Hi! Heb je ‘m nog? Is -ie warm genoeg als winterjas, of is het meer een tussenin-jas?
Omg neee wat zonde, ze zijn echt geweldig
I know
Zo leuk! En mn maat, maar heb niet echt een idee hoe ik deze moet dragen🤔
Ik draag mijn andere wedges onder flared (spijker)broeken. En onder rokjes/jurkjes, met een dikke maillot.
Met pijn in m’n hart te koop!
In december 2020 gekocht, ingekeken en nooit meer iets mee gedaan:
“Mijn Moestuin” van Wim Lybaert.
Ik zie het zo snel niet meer op Bol staan, maar ik heb het boek destijds gekocht voor €29.99.
Geven die glitters af?
Hoi, heb je de jas en de sneakers nog? Ik heb interesse
Geen idee eigenlijk, misschien een beetje?
Als je er over wrijft, komen er dan glitters af?
Hi! Ik heb een vreemde vraag en het is misschien ver gezocht, maar is er hier iemand die een Mascha planner verkoopt? Mag deels gebruikt zijn of niet. Ik vind die groene variant echt niet mooi maar heb wel een nieuwe nodig namelijk ;p
De andere kleuren zijn op bol te koop nog!
Ik vind de groene echt nog mooier in het echt dan op fotos btw maar goed het kaftje is wel echt persoonlijke smaak
Ik heb er nog eentje liggen! Een van de eerdere edities lichtgroen met sterretjes geloof ik. Heb wel wat pagina’s gebruikt maar dat kunnen er nooit heel veel zijn. Ik zal vanavond thuis voor je kijken als je wilt.
Oh ik zal eens kijken, zag alleen de groene erop staan! Ik krijg echt de kriebels van velvet dus vandaar
Ja graag!