Ik heb iemand met interesse in mijn dm. Mocht deze persoon toch afhaken dan laat ik het weten! En dacht inderdaad dat ik iemand blij kon maken waarbij het steeds uitverkocht is. Want voor mij werkt het helaas niet.
Hij is nog beschikbaar. Als je nog interesse hebt stuur me maar even een berichtje!
Zo ruk dat ik in Groningen woon! Ben al maanden op zoek naar zo’n tafeltje
Geen idee of dit ook mag, maar verkoopt er toevallig iemand een instax camera in goede staat? Ook al ken ik jullie niet, voelt toch wat betrouwbaarder dan marktplaats
Wat zou je voor het jurkje van Costes willen? En enig idee wat voor model het is (nauwsluitend, losser etc) en tot waar hij valt?
Ik wil mijn witte instax wel verkopen, heb hem wel al 8 jaar denk ik maar heb er misschien max 100 fotos mee gemaakt en hij werkt nog net zo als toen ik hem net kocht
Welk model is het en wat vraag je ervoor?
Ik dacht zelf aan 15 euro. Bij mij tot boven mijn knie en valt bij mij mooi om mijn lichaam, niet zoals een vuilniszak haha
Ik heb ivm een verkeerde levering een verduisterend dakraam rolgordijn over. Het is een non merk, passend bij de Velux GGL MK06. De kleur is donkerblauw.
Ik heb opgeruimd…
Ik doe de volgende twee broeken ook weg, heb ze beiden max 3 keer aangehad.
Levi‘s maat legging maat 28, mag weg voor 20 euro.
En deze Levi‘s broek maat 27, slight curve mid rise mag weg voor 20 euro.
Mocht je ze allebei willen kunnen we ook wat goedkoper doen, het is exclusief verzendkosten.
ASOS jurk in maat UK 8, valt als een kleine S. Mij net iets te krap bij de band onder de borst dus helaas nooit gedragen. De kleur is grijs met zwart, de achterkant is zwart voile dus een open rug eigenlijk.
En iets heel anders: een hoes voor de IKEA dunvik boxspring van 180x200. Is de blauwe kleur. We zijn toch voor een lichtere kleur gegaan dus heeft er maar heel kort op gezeten…

Heb je nog interesse in het jurkje?
Iemand op zoek naar een zo goed als nieuw bank?
Jaartje oud en uit een rookvrij huis
Ons helaas toch te klein voor het gezin.
€500 op te halen omgeving Arnhem.
Ik verkoop Bresk, denk 2 keer gespeeld
Past door de brievenbus!
Dacht zelf aan 6,50 excl verzendkosten
Sorry zag je andere berichtje nu pas, maar denk niet dat hij gaat passen, dus ik laat hem aan me voorbij gaan!
Heeft iemand deze of een andere up to date reisgids van Praag liggen die ik mag overnemen? Prijs in overleg
Susan bijl en hét uniqlo tasje
Ze zijn allebei nog in prima staat, maar ik vind dat crossbody gewoon niet zo mooi bij mijn lichaam.
Ik heb wel interesse in het uniqlo tasje. Hoeveel wil je er voor hebben? Ik stuur je wel een bericht anders
Heb je die van Susan Bijl nog en welke prijs denk je aan?