Verkocht
Hoi allemaal! Ik deel een kleine greep uit de kledingstukken die ik op mijn vinted te koop heb staan. Mijn profiel is eefshopping mocht je ergens interesse in hebben of meer details willen lezen!
Ik heb gloednieuw (van aliexpress) screenprotector hoesje voor fitbit versa 2 te koop. Zwart
En een gloednieuw geweven nylon bandje maat L (180-240mm omtrek) ook zwart
Besteld voor mijn vader maar die heeft de fitbit al weer teruggestuurd en naar ali terugsturen word hem niet.
Vraagprijs 10 incl verzenden
Voor de lange dames (>180 cm) onder ons ik verkoop diverse broeken en jeans en een mooie blazer. Ik ben zelf 189 cm.
Zal ik ze op Vinted anders ook nog even allemaal favorieten en dan vooral niet bieden haha?
NEEEEEE sadist
Haha shit ik vind die linnen broek heel leuk maar ik haat strijken ook.
Ik verkoop mijn Nike Jordans Atmosphere/Bubblegum in maat 39, gloednieuw. Heb ze ooit gewonnen met early access op SNKRS, maar vind ze moeilijk te combineren dus nog nooit gedragen. Heb de factuur en de doos waarin ze verzonden zijn!
Ik hoef er geen winst op, dus ze mogen weg voor de retail prijs (170)
Ik verkoop deze kimono van Etsy (shreejagannath - Etsy Nederland).
Dacht aan 20,-!
Staat ook op m’n vinted: zofia-90 - profiel lid - Vinted
Alles weg
Deze puma’s heb ik 1x gedragen naar werk (kantoor) maar ze zijn echt te klein. Er staat 38 in maar ze vallen meer als 37. Ik heb ze voor 80 euro gekocht.
En deze tas van stand studio wil ik ook vanaf. Hij was 300 euro; ik was meteen in love en heb gewacht tot de sale. Ik heb hem voor 150 euro gekocht maar pak hem nooit. Het is een supermooie pimpeltas en er past een laptop van 13 inch in. Er zit ook nog een leren schouderbandje bij.
Ik heb geen vaste prijzen maar hoor het graag als iemand interesse heeft.
Alles wat ik verkoop is nog helemaal nieuw
Levi broek maat 28 super skinny
Longchamp rugzak
Jurkje van Costes maat L
Sandalen van Manfield maat 38
Schoenen maat 38
Taille is 28 en lengtemaat is 32
Hahaha sorry, het heeft een normale taille.
Ik neem deze graag van je over!
Bij Kruidvat kosten ze ook 10 euro. Maar wellicht zit deze niet in jouw buurt, dan heb ik niks gezegd.
Op de website is het uitverkocht en volgens mij hebben ze hem bij ‘mijn’ kruidvat niet in de winkel
Ah ok! Bij mijn Kruidvat is-ie alweer een poosje regelmatig op voorraad.
Goede deal dan!