Heb hem nog. Hij was €65 nieuw in totaal. Ik dacht aan €30 excl? Kan via vinted voor de verzendkosten.
Zijn de laarsjes met de zilveren punt er nog?
Yes, zeker! Stuur me maar een pb bij interesse.
Ik kwam deze kaarsen tegen, vind het zonde om weg te gooien. Zat te denken aan een tientje excl verzendkosten, ophalen in het Gooi.
Uit home sweet home heb ik 2 van de 12 opgebrand, uit midsummer’s night 1 van de 12.
Dik boek over Deens design. Zit nog nieuw in de verpakking. Nieuwprijs was €31. Doe maar een bod! Verzenden kan met DHL voor €4,50 of ophalen station Leiden
Heeft iemand hier interesse in twee tickets voor Biffy Clyro in Afas Live komende woensdag (28 september). Ik zou samen met een vriend en zijn vriendin uit de UK gaan, maar hun vlucht is gecanceld dus nu heb ik twee kaarten over. Ik geloof dat het nog niet uitverkocht is en er staan er ook een flink aantal op Ticketswap dus ik heb niet heel veel hoop, maar niet geschoten. En liever aan het forum dan random op Facebook.
Ik zat te denken aan 50 euro voor beide (ik heb ze gekocht voor 43 euro per stuk).
Iemand interesse in deze fancy ruitenwisser? Best een handig ding, heb m drie keer gebruikt maar merk dat ik toch sneller even op de “ouderwetse manier” de ramen zeem. Nog helemaal compleet en mooi, doos en boekjes er nog bij. Nieuwprijs was €58,50. Mag voor minder weg uiteraard.
Ik stuur je ff een dm!
Verkoopt er iemand nog die Uniqlo fanny pack?
Hoeveel vraag je hiervoor? Ik heb interesse.
Ik kocht deze wedges van Marc Jacobs van de week in een thriftshop in New York, maar ze waren verkeerd gelabeld en blijken te klein voor mij. Dus wie heeft er maat 35 en wil ze overnemen? 37,50 euro, verzenden kan evt via Vinted
Hi! Heb je ‘m nog? Is -ie warm genoeg als winterjas, of is het meer een tussenin-jas?
Omg neee wat zonde, ze zijn echt geweldig
I know
Zo leuk! En mn maat, maar heb niet echt een idee hoe ik deze moet dragen🤔
Ik draag mijn andere wedges onder flared (spijker)broeken. En onder rokjes/jurkjes, met een dikke maillot.
Met pijn in m’n hart te koop!
In december 2020 gekocht, ingekeken en nooit meer iets mee gedaan:
“Mijn Moestuin” van Wim Lybaert.
Ik zie het zo snel niet meer op Bol staan, maar ik heb het boek destijds gekocht voor €29.99.