20 euro!
Verkocht haha. Ik stuur je een pm
Moet je wel even op je dm reageren!
Heeft iemand interesse in cocktails voucher van Groupon voor Chazzz food in Arnhem. Ik heb er heerlijk gegeten en heb toen meteen de voucher gekocht maar we hadden toen geen tijd meer om te gaan en ik woon er te ver vandaan. Is voor snacks en 2 cocktails per persoon (2 personen totaal).
Monki jeans Taiki maat 34, nooit gedragen want eigenlijk was ie altijd al te klein
H&M blouse XL ook nooit gedragen
Rip n dip shirt maat M weinig gedragen
Begrijp wat je bedoelt, maar krijg altijd kortsluiting bij nooit gedragen in combinatie met een “aan” foto.
Edit: citeren ging fout
Oke 2 keer aan gehad. 1 keer gepast en nu 1 keer voor de foto
Er is toch duidelijk wel een verschil tussen passen voor de foto en daadwerkelijk dragen?
Wat wil je voor het shirt?
8€
Staat ‘M’ in maar ik vind hem aan de strakke kant voor een M!
Maat 40
Maat M
Staat ‘L’ in maar kan ook prima met M
Maat 38
Edit: Mag allemaal weg voor een kleine prijs, kan evt. via Vinted verzonden worden.
Ik kocht deze prachtige donkergroene jumpsuit van Sézane via Vinted, maar hij past me helaas niet zo mooi. Buitenkant is van wol, binnenin zit een dunne voering zodat hij niet kriebelt. Maat 36, verkoopster zei dat hij 1x gedragen is en zo ziet hij er ook uit. 95 euro
Ik zet hem later vandaag ook op Vinted dus aankoop kan evt via daar.
Maison Scotch wollen blazer, maat 38. Kleur navy, komt het meest in de buurt van de 2e foto. Mag weg voor 35 euro exclusief verzendkosten.
Hoelang zijn de pijpen? Zou dat lukken met 1.63 of zijn ze daar te lang voor?
Jurk Karen Millen, maat 3 (40). A lijn jurk, kanten rand, donkerblauw. Korte rits aan de achterzijde. 25 euro excl verzendkosten
Sézane zegt op haar website ‘Inside leg length 81cm / 31.8 in (all sizes)’, kun je daar wat mee?
Aah ja zeker maar dan is wel echt te lang helaas. Toch bedankt!
Oeh! Ik zou graag beach walk willen kopen! Ik stuur je een berichtje