Verkooptopic

Geven die glitters af?

3 likes

Hoi, heb je de jas en de sneakers nog? Ik heb interesse :slight_smile:

1 like

Geen idee eigenlijk, misschien een beetje?

2 likes

Als je er over wrijft, komen er dan glitters af?

1 like

Hi! Ik heb een vreemde vraag en het is misschien ver gezocht, maar is er hier iemand die een Mascha planner verkoopt? Mag deels gebruikt zijn of niet. Ik vind die groene variant echt niet mooi maar heb wel een nieuwe nodig namelijk ;p

1 like

De andere kleuren zijn op bol te koop nog!
Ik vind de groene echt nog mooier in het echt dan op fotos btw maar goed het kaftje is wel echt persoonlijke smaak

1 like

Ik heb er nog eentje liggen! Een van de eerdere edities lichtgroen met sterretjes geloof ik. Heb wel wat pagina’s gebruikt maar dat kunnen er nooit heel veel zijn. Ik zal vanavond thuis voor je kijken als je wilt. :grin:

4 likes

Oh ik zal eens kijken, zag alleen de groene erop staan! Ik krijg echt de kriebels van velvet dus vandaar

1 like

Ja graag!

3 likes

Ik heb deze mooie Jordans te koop staan. Vind ze echt super tof maar draag ze niet want vind airmax lekkerder zitten.
Maat 43, echt zo goed als nieuw, 2x gedragen. Vraagprijs €120.

2 likes

Mocht je nog op zoek zijn, de winkel in Amsterdam had er vandaag heel veel. Heb iig beige, donkergroen en oranje/rood gezien.

4 likes

Ze zijn zwart maar zijn al verkocht :slight_smile: zal ze even weghalen

1 like

Ik heb wel interesse in the urban outfitters top!:slight_smile:

2 likes

Ah sorry, die is helaas al verkocht. Ik zal m’n bericht even aanpassen!

3 likes

Er zitten hier wel een paar mensen die aan paaldansen doen, is er iemand die toevallig een xpole pro xpert willen overkopen? Het is volgens mij chrome of rvs maar dat moet ik even nakijken. Hele set is compleet incl tassen, installatie manual, etc

1 like

Nee ik ben uit m’n voegen geknapt.

3 likes

Verkoopt iemand toevallig een soort gorillapod/ flexibel statiefje voor een smarthphone?

Mooi! Heb je een aanfoto van dd jurk?

Nee helaas niet.

2 likes

Prijs is bespreekbaar :slight_smile:

Edit: advertentie Vinted is verwijderd ivm schending g regels daar 🥹

3 likes