8€
Staat ‘M’ in maar ik vind hem aan de strakke kant voor een M!
Maat 40
Maat M
Staat ‘L’ in maar kan ook prima met M
Maat 38
Edit: Mag allemaal weg voor een kleine prijs, kan evt. via Vinted verzonden worden.
Ik kocht deze prachtige donkergroene jumpsuit van Sézane via Vinted, maar hij past me helaas niet zo mooi. Buitenkant is van wol, binnenin zit een dunne voering zodat hij niet kriebelt. Maat 36, verkoopster zei dat hij 1x gedragen is en zo ziet hij er ook uit. 95 euro
Ik zet hem later vandaag ook op Vinted dus aankoop kan evt via daar.
Maison Scotch wollen blazer, maat 38. Kleur navy, komt het meest in de buurt van de 2e foto. Mag weg voor 35 euro exclusief verzendkosten.
Hoelang zijn de pijpen? Zou dat lukken met 1.63 of zijn ze daar te lang voor?
Jurk Karen Millen, maat 3 (40). A lijn jurk, kanten rand, donkerblauw. Korte rits aan de achterzijde. 25 euro excl verzendkosten
Sézane zegt op haar website ‘Inside leg length 81cm / 31.8 in (all sizes)’, kun je daar wat mee?
Aah ja zeker maar dan is wel echt te lang helaas. Toch bedankt!
Oeh! Ik zou graag beach walk willen kopen! Ik stuur je een berichtje
maat 37 , denk 1 x echt gedragen , 25€ excl verzenden .
Comme des garcons ,2 x gedragen, maat m , 25€ excl verzenden .
& other stories blouse , ongedragen, maat 36 . €. 7,50excl verzenden
Zara jurk , maat xs , ongedragen , €7,50 exclusief verzenden
Jumpsuit van moon river , maat s , 1 x gedragen , €7,50 excl verzenden
Vans instappers , maat 37 , denk 3 x gedragen totaal €22 excl verzenden
Voor de kerst
MS Mode XXL = maat 46/48!
Valt ruim en je moet hier grote borsten voor hebben. Hij heeft overal van die rimpels voor de sexy look hahaha
Aanfoto jeeej (de riem mag je ook hebben)
Sorry voor de lelijke fotos
Iemand hier interesse in deze staafmixer set van de Blokker? Heb alleen de staafmixer zelf en de blender gebruikt, maar niet heel regelmatig. Ik heb toch liever een grote blender, dus daarom mag ie weg. Ik dacht aan 5 euro, op te halen in Amsterdam, maar ik wil hem ook wel opsturen (dan komen er natuurlijk wel verzendkosten bij).
Gereserveerd voor @Zitzak
Heb je de blouse nog en mss een linkje naar Vinted?
Aangezien Frumpie overleden is wil ik zijn hok verkopen, het is een groot terrarium met schuifdeurtjes. Alle huisjes, voer, bodembedekking, zand, waterflesje, voerbakje, rad en andere benodigdheden zitten er ook bij.
Ik heb misschien wel interesse, wat wil je ervoor hebben?
Heeft iemand het boek Come as you are (NL of Engels) die hem wil verkopen?
Ik heb de NLse en wil hem wel verkopen! Heb wel die rug gebroken omdat ik dat fijner vind lezen en er zitten wat kleine hoekjes in. Als je dat niet erg vindt, stuur me even een berichtje
Iemand interesse in een nieuw-met-kaartje zwarte leren handtas van Fred de la Bretoniere? Past een laptop in!
Ik heb een tegoedkaart van de Rode Winkel (jeans store in Utrecht) ter waarde van €199,95 in de aanbieding. Mag worden overgenomen voor €169. Stuur me een berichtje als je interesse hebt.