Ah ja dan gaat hij voor jou te kort zijn!
Volgens mij was hier eens een filmpje gedeeld dat je dan je shirt onderaan naar binnen vouwt en je dan het puntje in je broek doet oid. Even kijken of ik het terug kan vinden.
Ik vouw ook weleens de onderrand naar binnen en ‘klem’ heb dan onder de rand van mijn BH/topje! Werkt wel alleen als je niet nog een shirt ofzo eronder hebt.
Ik verkoop mijn roze Acne Studios sjaal voor €100,-, heb hem twee jaar geleden een lente gedragen, sindsdien ligt hij alleen maar in mijn kast. (en ik wil een nieuwe, maar die mag ik pas kopen als deze verkocht is. )
Ik verkoop mijn Nike Air Force 1 Pixel schoenen, maat 40. Heel lang getwijfeld qua maat en deze zijn gewoon een half maatje te klein. Ik heb ze amper gedragen, ze zien eruit als nieuw!
Iemand die mijn nieuwe nog gesealde paula’s choice BHA wil overnemen?
Ik stap over op een ander merk dus wil mijn voorraad skincare verkopen.
Gloednieuwe crosstrainer, onuitgepakt in doos.
Hij is heel stevig, maakt echt nauwelijks geluid en gaat soepel. Zitten programmas op, hartslagmeter, etc. Focus Fox 3 als je hem even wilt googlen. Heeft ook top recensies, kan het alleen maar ermee eens zijn.
Ik heb ditzelfde apparaat al gehad, zat een lichte klik oid in trappers, door garantie een nieuwe gekregen dus vandaar nog in doos. Ivm gratis kunnen sporten op werk en verhuizing mag ie toch weg.
Als je hem nu nieuw koopt is ie 340 euro
Mag voor 250 weg
Ophalen nabij Eindhoven
Hoeveel vraag je ervoor?
20 euro!
Verkocht haha. Ik stuur je een pm
Moet je wel even op je dm reageren!
Heeft iemand interesse in cocktails voucher van Groupon voor Chazzz food in Arnhem. Ik heb er heerlijk gegeten en heb toen meteen de voucher gekocht maar we hadden toen geen tijd meer om te gaan en ik woon er te ver vandaan. Is voor snacks en 2 cocktails per persoon (2 personen totaal).
Monki jeans Taiki maat 34, nooit gedragen want eigenlijk was ie altijd al te klein
H&M blouse XL ook nooit gedragen
Rip n dip shirt maat M weinig gedragen
Begrijp wat je bedoelt, maar krijg altijd kortsluiting bij nooit gedragen in combinatie met een “aan” foto.
Edit: citeren ging fout
Oke 2 keer aan gehad. 1 keer gepast en nu 1 keer voor de foto
Er is toch duidelijk wel een verschil tussen passen voor de foto en daadwerkelijk dragen?
Wat wil je voor het shirt?