Is goed, ik pb je!
Hoeveel zijn de jurken? Ik zoek nette jurken voor mn nieuwe job maar goedkoper dan in de winkel
De Karen Millen mag voor 25 excl weg, Diane von Furstenberg 80 excl.
@Nefertiti sorry super super late reactie weer maar ik twijfel steeds over de schoenen haha (heb inmiddels ergens anders ook allstars gescoord vandaar). hoeveel wil je voor de allstars en hoeveel voor de vans?
@jasmijntheetje ik heb wel interesse in de Monki trui! Hoeveel wil je ervoor? En via Vinted is misschien wel handig, heb je een linkje voor me? mag ook via pb
Zie t nu pas, vind t te duur sorry!
Hey sorry! Zie dit nu pas. Ik ben bang dat ik hem niet genoeg ga gebruiken en dan vind ik het toch een duur apparaat. Sorry
Trui is al verkocht!
Ik verkoop in totaal 50 stuks fujifilm instax square instant film.
40 nog helemaal in originele verpakking, 10 nog wel in het zakje.
Ja hoor, ik zal hem vanavond even uploaden en je dan een linkje sturen!
Houdbaarheidsdatum is 5-2023 en 06-2023.
Wat had je in gedachten?
Ik verkoop 1 kaartje voor de musical Les Miserables a.s. zondag 12 maart om 14:00 in Carré. Loge 1, topplek heb ik me laten vertellen haha.
Ik verkoop via Ticketswap voor €91,93 (incl. die toeslagen enzo, heb er zelf €104,50 voor betaald). Zie de website of stuur maar een dm voor een linkje
Weekday rok in maat 36. Band is elastisch dus ik pas het met M/L. €8
Broek €6 maat M
Coltrui Costes in maat M €8
Heeft iemand interesse in deze nauwelijks gebruikte wake up light?
Ik heb hem gekocht voordat ik mijn vriend ontmoette, maar hij bleek echt een hekel te hebben aan licht in de ochtend. (Doet alles in het donker met veel herrie als gevolg, mijn irritatie… haha).
Het is deze versie: Bekijk Philips HF3519/01 - Wake-up light - Wit op: Philips HF3519/01 - Wake-up light - Wit | bol.com
Maar dan dus een oudere versie (werkt precies hetzelfde), die in de praktijk een hele tijd op zolder heeft gestaan.
Ik heb hem gecheckt, maar is volledig werkzaam.
Verkocht
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik zat aan 50 euro excl verzenden te denken. Ophalen kan ook, ik woon vlakbij Tilburg.
Hij staat evt ook op Vinted (nu voor een hogere prijs maar dan is verzenden geloof ik ‘goedkoper’ en makkelijker)
Oh ik heb deze. Ik kan 'm echt van harte aanbevelen!