Verkooptopic

Unisa Numis pumps, zwart suede, maat 39. Valt echt als een 39.
2x gedragen, zien er nog netjes uit. In de linker pump zit een hansaplast anitdruk patch.
Ik doe ze weg omdat ze me net te klein zijn.
Hak is ongeveer 8cm hoog, en er zit een plateau van 1cm in de schoen verwerkt.

Nieuwprijs 99,95, mogen weg voor 50 euro inclusief verzendkosten.

Wat vraag je voor de camera en heb je er nog losse polaroids bij?

Af te halen in Gent

2 likes

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie je foto’s niet ? Allen Uploading:heelveelcijfersenletters

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kan je foto’s niet zien!

Wat zijn de maten?
Van de eerste sportlegging?
En wat wil je ervoor?

Ah, mijniets te prijzig. Voor die paar keer yoga houd ik het wel bij mijn hm legging.

Welke schoenmaat heb je?:blush:

Ik wil een kleinere schoenmaat zodat ik jouw schoenen aankan :sob:

@9000 welke maat is de blouse met de korte/gedraaide voorkant en de langere achterkant?

Zie nu dat het zo’n haaienbroek is :grin: begrijpelijk!

1 like

Hoeveel vraag je voor de Gewoven nikes?:slight_smile:

Haha wilde ik ook net vragen!

Dat kaki geruite gevalletje, is het een jurk of hemd? Welke maat?

Ik heb wel interesse!

Ik heb vorig jaar echt een godsvermogen uitgegeven aan een planner + inserts, maar doordat ik op dat moment niet door een goede periode ging heb ik een ontzettende afkeer gekregen tegen dat ding.
Het is echt een mooie planner, maar ik word serieus al misselijk als ik ernaar kijk, haha zo dom.

Dus ik heb maar besloten dat ik hem weg moet doen. Het gaat om de Peony Planner van Hapiness Planner (ironisch aangezien ik er niet zo happy van ben geworden) in Peach/Light blue.

De inserts zijn zonder datum, en ik heb zowel de dagelijkse als de wekelijkse gekocht. Eigenlijk kan je er dus 2 jaar mee vooruit.
Ik heb uiteraard een paar pagina’s gebruikt, ik denk 4 wekelijkse en 8 dagelijkse. Deze heb ik eruit gehaald.
Verder is hij wel nog zo goed als compleet. Stickertjes zijn ongebruikt, de pen zit er nog bij en werkt nog en ook alle posters en toevoegingen zijn nog onbeschreven.
O en er zitten zelfs nog een paar Etsy planner inserts bij. Ja ik heb echt alles geprobeerd om de Happiness van het plannen te vinden… haha. Niet gelukt dus. Wel een kleine 100 euro armer.

Meer foto's

IMG_0426

IMG_0427 IMG_0429 IMG_0430

Ik weet niet wat ik ervoor moet vragen eigenlijk.
Ik hoor graag of er iemand geïnteresseerd is en dan kunnen we de prijs samen wel bespreken.


maat 39

maat 39

Maat 40, maar valt wel iets kleiner, ik droeg m met 38

Maat 36

Maat S

Maat 36

Maat XS

Top maat 34 rok maat 38

1 like

Dat witte blousje is leuk! Zou je hem misschien willen opmeten (breedte van oksel tot oksel en de lengte)? En hoeveel vraag je ervoor?

Edit: ik wil dus weten of hij cropped valt :slight_smile:

@9000 Ik vind dat spijkerjurkje leuk en die oranje (ribbel-fluweelachtige stof?) jurkje ook. Welke maat? En heb je van die oranje toevallig een aanfoto, mag ook van internet? Oh en wat wil je er voor hebben?

Als ze nog niet verkocht zijn heb ik wel interesse!