Verkooptopic

Van oksel tot oksel is ie 46 en van schouder tot onderkant 56 geloof ik, maar ik ben altijd bang dat ik het verkeerd opmeet haha. Ik heb zelf maat 36 en hij valt niet cropped iig.
Heb 'm verder nog nooit gedragen, wil er 8 euro voor excl verzenden.

Dank je wel. Dan neem ik hem graag van je over! Ik zal kijken of ik je een pb kan sturen

@Nidorina heb je de tassen nog? En hoeveel wil je daar voor?


Zara jasje maat L (de vlek is gewoon water hoor, dus geen echte vlek)
15,-

Divided jasje, maat 38, lijkt op de foto rood maar hij is eigenlijk fel roze
10,-

Zara peplum top maat L, nooit gedragen. Deze is dan weer wel rood.
5,-

H&M jasje met nepleer maat 40 - Stiekem twijfel ik nog steeds of ik deze niet gewoon wil houden :flushed: ik vind hem echt leuk maar draag hem gewoon nooit.
15,-

Costes blouse maat M, maar valt groot! Daarom doe ik hem ook weg. Kreukels krijg je er gratis bij.
15,-


Adidas trainingsbroek maat 38, maar valt ook groot! Tailleband is dan wel weer wat strak. 1 keer gedragen denk ik.
15,-


Supertrash rokje maat 40, 1 keer (kerst) gedragen.
10,-

Asos pantalon maat 40, 3/4 keer gedragen
10,-

Woensdag 7/11 (smack it smack it in the air) ga ik alles weggeven aan familie, dusss wees er snel bij.

Iemand geïnteresseerd in de Laura Mercier brightening poeder voor onder de ogen? Maximaal 5 keer gebruikt denk ik, maar werkt toch niet helemaal fijn met mijn droge huid.

  • verkocht

Hoeveel wil je ervoor?

stuur maar een pm met wat je er voor wil geven, ik heb nog niet echt een prijs in gedachten haha

Ik weet niet hoe ik je kan pm’en want je profiel staat op privé?
Is het trouwens gemaakt van imitatie-suède-achtige stof?

jaaa het werkt!
Nee het is gewoon de stof waar je normaal een zwarte broek van zou hebben, niet elastisch ook enz
edit: lol fail, ik dacht dat ik in een pm zat hahaahaha zo dom. Ik zet mn profiel wel open

1 like

Wat een timing haha, ik wilde net vragen of iemand interesse had in een iPhone SE!

Dus bij deze :grimacing:
Uiterlijk van een oude kleinere iPhone 5 maar de binnenkant van een 6.
16gb ook, zwart en richtprijs rond de 100 euro.
Heeft een nieuw scherm en vrijwel geen schade verder. Als er interesse is kan ik foto’s maken.
Op te halen in Amsterdam, Almere of omgeving Rotterdam kan ook eventueel

image

Ik heb een ted baker tas te koop(helemaal nieuw) en schoenen van ted baker die ik 2 keer heb aangehad. Sorry als de foto‘s groot zijn



Deze heb ik 2. Nieuw 19,95. Heb ze beide nooit bedragen. Heb per ongeluk twee dezelfde besteld en passen allebei niet.

Mogen weg voor 15 per stuk. Spoiler staan de maten en originele foto’s.

Samenvatting

Jongens :sob: ik had een broek overgekocht via instagram en ik was zo enthousiast want het leek echt alsof dit DE paarse corduroy flared broek zouden worden van mijn LEVEN want lengtemaat 34!
Eindstand krijg ik m niet dicht
:-1:t3:
Iemand die denkt JA, ik ben lang en slank en ik moet!! dit hebben? Hit me up

2 likes

Huh, maat 28? Maar jij past er niet in? Hij is heel mooi!

@vitaminwater Je hebt er helemaal niks aan maar wilde toch even zeggen dat dit echt de meest gave broek is die ik ook heb gezien. Wat enorm balen voor je dat ‘ie niet past. :cry:

1 like

Ja hij is behoorlijk smal! Voor wie wil kan ik m opmeten. En ben zelf ook wel een beetje gegroeid denk ik hahaha.

@Cactusje ja he!! Ach, ik vind wel weer een nieuwe

Scotch & Soda top, slechts 1x gedragen, achteraf toch spijt van deze aankoop haha.

Nieuwprijs was €79,95, mag weg voor €30 + verzendkosten.

Ik heb 2 plantenhangers, nooit gebruikt. Iemand interesse hierin? Alleen verzendkosten of ophalen in Rdam
image

Wat wil je ervoor hebben?