Als het niet lukt mag je mij een pb sturen. Dan kan ik met mijn abonnement een vriendenticket voor je kopen (is 50% korting).
Wat lief!! Super graag
Ik ben een beetje gegroeid en pas deze fijne linnen jurk niet meer…
Lego Harry Potter Ligusterlaan 4
Nieuw is ie 79,95, ik zat rond de 50 te denken. Inclusief doos en instructieboekje
Gisou haarmasker. Nieuw in verpakking, gesealed. Iets oudere versie, 250ml ipv 230ml.
Ik verkoop de bikini die ik vorig jaar gekocht heb en alleen heb gewassen en nooit gedragen heb…het is toch niet zo mijn stijl.
- 3 spellen verkocht
Handgemaakte jurk! Voor m’n moeder gemaakt, is eenmaal gedragen, met haar bruiloft, maat S.
-Het is inmiddels verkocht!-
Kan ik ook iemand blij maken met deze set van Pink Gellak. De set bevat de lamp, 9 kleurtjes, primer, basecoat en topcoat. Na enkele keren gebruiken ben ik overgestapt naar The Gel Bottle. Ik zat zelf te denken aan €60. Ophalen in Groningen en anders ben ik bereid het te verzenden.
Asos tall jeans 32/36, denk ongeveer maat 40 lengtemaat 36 €7
Dezelfde maat asos tall jeans, valt nog iets ruimer denk ik
Panache beha van Superbra 70FF, wil ik graag €20 voor, zgan
Levi’s shorts, maat 36/38 denk ik. Wil ik graag een tientje voor.
Staat ook op vinted l.auras - profiel lid - Vinted
Ik dacht dat ik een pb had gestuurd maar lijkt niet gelukt, probeer het nog eens!
Edit: het lukt niet maar ik heb wel interesse. Kun je mij pb’en?
- verkocht -
Ik heb je een pm gestuurd
Ik verkoop wat kledij op Vinted en een handbagage rugzak van 40l (superhandig ding, met een soortgelijke 5 weken door Mexico getrokken in maart, deze was eigenlijk voor m’n vriend maar hij had al een andere gekocht en we konden niet meer retourneren…)
Parfum is verkocht.
Ik kan mijn Vinted account delen. Alle schoenen zijn in uitstekende staat, bewaard in een doos, weinig gedragen en goed verzorgd. Ik ga verhuizen en deze dozen staan in de weg
ASOS, suede/leer maat 42 €25
Shabbies maat 42, bruin suède, foto kleur vertekend.
Sasha laars, uitstekende staat, leer, maar 41 €60
Timberlands, 1 seizoen gedragen, maat 42 €50.
Heb je deze nog? Wil ze alledrie wel!
Ik heb ze nog, ik heb je een DM gestuurd!
Ik verkoop deze fleece hoody (Delta zip) van Arc’teryx. Het is een maat S, dacht dat deze goed zat, maar na 3 keer dragen over een wandelshirtje heen zit deze bij mij toch iets te strak. Ik zou deze aanraden voor iemand die xs heeft of tussen xs en s.
De stof is echt heerlijk zacht, dun en toch lekker warm. Ik ga zelf een vergelijkbare terugkopen in een maatje groter.
Ik heb er zelf €100 voor betaald, maar mag weg voor €40.