EasyComfort manteljas maat 36
Ooit gekocht bij Peek&Cloppenburk.
Uiteindelijk nooit gedragen, want past eigenlijk helemaal niet bij mijn style.
EasyComfort manteljas maat 36
Ooit gekocht bij Peek&Cloppenburk.
Uiteindelijk nooit gedragen, want past eigenlijk helemaal niet bij mijn style.
Ongevraagd advies maar een tijd geleden was ik bij Ici Paris verkeerd geadviseerd mbt kleur van foundation en daarna gaven ze aan dat als dat zo was ik kon terugkomen voor te ruilen oid dus misschien kan dat ook bij Douglas?
Ja heb hem nog! 22,50 + verzenden doen? Kan via Vinted als dat makkelijk is
Dankjewel voor de tip. Ik heb Douglas gemaild en het verhaal uitgelegd. Ik ben benieuwd.
Ik ga deze Celine zonnebril verkopen, toch niet helemaal het model voor mij. Dus mocht iemand interesse hebben, stuur me gerust een pb.
Ik wil ze allemaal als je ze nog hebt!
Yes dankjewel
Ik heb dit een paar jaar geleden gekocht maar nooit gebruikt. Was nog best duur vanwege de invoerkosten. Iemand interesse om het over te kopen? Op Vinted staat het voor €40,- maar wil hier best minderen.
Is van dit soort filmpjes
Nieuwe jurk Asos met pailletjes (en extra erbij) maat 42 (valt wat kleiner) - 20 euro
Jurk H&M nieuw maat 34 (valt wat ruimer) - 20 euro
Pumps H&M echt leer paar keer gedragen maat 37 (valt iets ruimer, als 38) - 20 euro
Castañer espradilles zwart model Carina maat 37 (valt iets ruimer als 38) zelden gedragen - 50 euro
Pumps Sandro velvet - maat 38 zelden gedragen - 50 euro
YSL pumps maat 38,5 gedragen - 50 euro
Dun broekie met elastieken band van H&M gedragen maat 32 (maar valt ruimer want ik pas erin past ook met maat 34/36/38/40 - rekt tot 42 cm platgemeten) - 10 euro
Samsoe & Samsoe jurk maat 40 metallic kleuren zelden gedragen - 35 euro
Under armour - heat gear maat L/G - 5 euro
Hollister patta’s vallen als maat 38 (er staat 40 in…) - 10 euro
H&M Premium schoenen van suede maat 37 (vallen als 38) - 15 euro
Volle fles Clean classic 60 ml - 20 euro
2 mokken van Sissy Boy - 5 euro
Dit zijn toffe boeken voor wie van thrillers houdt! (ik heb ze zelf al, maar mocht iemand twijfelen…)
Ieeew voetfoto
Nee grapje.
Leuke boeken, moet ook nog eens mijn reeks uitlezen
Bedankt voor je aanvulling @Noodle
Ik had nog bedacht om er zelfs een trigger warning in te zetten haha @Flopsyunicorn . Maar inderdaad zijn het echt spannende boeken, ik had ze zo uitgelezen!
Zijn de boeken nog beschikbaar? Ik heb interesse
Is dit ‘gewoon’ de gellac of is het speciale etc.? Ik ben geïnteresseerd maar weet niet hoe ik je een berichtje kan sturen haha
Op dat pijltje naast de naam klikken (gewoon als je een post typt) en dan kan je kiezen voor een berichtje
Ik wil deze 11 cakestands verkopen voor 100 euro samen, het is wel alleen ophalen in Amersfoort. Dit verzenden vind ik te risicovol
Heb je een richtprijs voor de gellac set?
Is er misschien iemand die een Efteling e ticket te koop heeft voor morgen? (een laagseizoen ticket dus)
Heb je Marktplaats al geprobeerd? Daar heb ik die van mij een maand geleden verkocht.