Verkooptopic

EasyComfort manteljas maat 36

Ooit gekocht bij Peek&Cloppenburk.
Uiteindelijk nooit gedragen, want past eigenlijk helemaal niet bij mijn style.

Ongevraagd advies maar een tijd geleden was ik bij Ici Paris verkeerd geadviseerd mbt kleur van foundation en daarna gaven ze aan dat als dat zo was ik kon terugkomen voor te ruilen oid dus misschien kan dat ook bij Douglas?

Ja heb hem nog! 22,50 + verzenden doen? Kan via Vinted als dat makkelijk is

2 likes

Dankjewel voor de tip. Ik heb Douglas gemaild en het verhaal uitgelegd. Ik ben benieuwd.

Ik ga deze Celine zonnebril verkopen, toch niet helemaal het model voor mij. Dus mocht iemand interesse hebben, stuur me gerust een pb.

1 like

Ik wil ze allemaal als je ze nog hebt!

2 likes

Yes dankjewel :heart_eyes:

2 likes

Ik heb dit een paar jaar geleden gekocht maar nooit gebruikt. Was nog best duur vanwege de invoerkosten. Iemand interesse om het over te kopen? Op Vinted staat het voor €40,- maar wil hier best minderen.

Is van dit soort filmpjes

1 like

Samenvatting

Nieuwe jurk Asos met pailletjes (en extra erbij) maat 42 (valt wat kleiner) - 20 euro

IMG-5573

Samenvatting

Jurk H&M nieuw maat 34 (valt wat ruimer) - 20 euro

Pumps H&M echt leer paar keer gedragen maat 37 (valt iets ruimer, als 38) - 20 euro

Samenvatting

Castañer espradilles zwart model Carina maat 37 (valt iets ruimer als 38) zelden gedragen - 50 euro

Samenvatting

Pumps Sandro velvet - maat 38 zelden gedragen - 50 euro

Samenvatting

YSL pumps maat 38,5 gedragen - 50 euro

Dun broekie met elastieken band van H&M gedragen maat 32 (maar valt ruimer want ik pas erin :dotted_line_face: past ook met maat 34/36/38/40 - rekt tot 42 cm platgemeten) - 10 euro

IMG-8699.PNG

Samsoe & Samsoe jurk maat 40 metallic kleuren zelden gedragen - 35 euro

Under armour - heat gear maat L/G - 5 euro

Hollister patta’s vallen als maat 38 (er staat 40 in…) - 10 euro

Samenvatting

H&M Premium schoenen van suede maat 37 (vallen als 38) - 15 euro

Volle fles Clean classic 60 ml - 20 euro

2 mokken van Sissy Boy - 5 euro

6 likes

Pink gellac kit. Ik laat mijn nagels doen, dus dit is overbodig. De flesjes zitten echt nog helemaal vol omdat ik het 2x geprobeerd heb. Laat maar weten wat je er voor wilt geven :slight_smile:

1 like

Dit zijn toffe boeken voor wie van thrillers houdt! (ik heb ze zelf al, maar mocht iemand twijfelen…)

7 likes

Ieeew voetfoto :joy:
Nee grapje.
Leuke boeken, moet ook nog eens mijn reeks uitlezen

1 like

Bedankt voor je aanvulling @Noodle

Ik had nog bedacht om er zelfs een trigger warning in te zetten haha @Flopsyunicorn . Maar inderdaad zijn het echt spannende boeken, ik had ze zo uitgelezen!

2 likes

Zijn de boeken nog beschikbaar? Ik heb interesse :smiley:

4 likes

Is dit ‘gewoon’ de gellac of is het speciale etc.? Ik ben geïnteresseerd maar weet niet hoe ik je een berichtje kan sturen haha

Op dat pijltje naast de naam klikken (gewoon als je een post typt) en dan kan je kiezen voor een berichtje

3 likes

Ik wil deze 11 cakestands verkopen voor 100 euro samen, het is wel alleen ophalen in Amersfoort. Dit verzenden vind ik te risicovol

2 likes

Heb je een richtprijs voor de gellac set?

4 likes

Is er misschien iemand die een Efteling e ticket te koop heeft voor morgen? :hugs: (een laagseizoen ticket dus)

Heb je Marktplaats al geprobeerd? Daar heb ik die van mij een maand geleden verkocht.

4 likes