Verkooptopic

Iemand belang bij deze, nieuw met kaartje, maat XL (42 zou ik zeggen)? Hij is uitverkocht op de site van Uniqlo. Mooie broek, maar ik vind hem bij mezelf helaas niet mooi zitten.

Zelf in de sale besteld voor 20 euro, daar mag hij ook voor weg excl verzendkosten. Nieuwprijs was 40 euro.

Linkje naar de US site voor meer foto’s: https://www.uniqlo.com/us/en/products/E466000-000/00?colorDisplayCode=01&sizeDisplayCode=003

1 like

iemand die toevallig een pastamachine verkoopt of wil verkopen?🫡

2 likes

Ik heb er toevallig eentje die weg mag (1x gebruikt, vond het zelf niet zo leuk). Maar het is geen elektrische, weet niet of je dat zoekt?

2 likes

Ik verkoop mijn Giorgio Armani luminous silk foundation in kleur 3. 1 keer opgedaan, te licht. Sindsdien niet meer gebruikt. Ik dacht zelf aan 35 eu (inc verzending) :slight_smile:

1 like

nee ik zoek juist een handmatige! wat zou je ervoor willen hebben?

Gekocht voor 70 euro en mag weg voor 40 euro. Voor die prijs zou ik de machine op Marktplaats zetten (nog niet aan toegekomen). Het gaat om deze machine:

4 likes

Ben aan het opruimen en kwam nog wat jassen tegen die ik niet draag, iemand die deze wilt overnemen?

Jas Sandwich maat 40, zo goed als nieuw/ nooit gedragen. Mouw lengte is voor mij te kort. Als je interesse hebt, kan ik maten voor je opnemen.
Prijs €25,- excl verzenden.

Vintage leren jas Boba maat 42. Op de foto lijkt hij meer vlekkerig dan dat hij is, alsof op de foto het contrast hoger is. Is voor mij helaas te groot. Ook hier kan ik de maten van doorgeven als je interesse hebt.
Prijs €25,- excl verzenden.

2 likes

Vorig jaar in een opwelling deze draadloze oplader gekocht. Maar ik vind het totaal niet handig want als ik in bed lig dan is m’n telefoon vaak bijna leeg en dan gebruik ik hem als hij aan de lader zit. Erg overbodig geworden, hooguit 5 keer gebruikt.

2 likes

Ik verkoop deze Stockholm IKEA salontafel. Bij interesse heb ik ook eigen foto’s. De tafel heeft wel kleine schade, maar kan echt nog wel een ronde mee. Ophalen in Rotterdam.

En deze stomer. Voor €10. Kan deze ook opsturen exclusief verzendkosten.

1 like

15 euro, nog heel vol

30 euro nieuw, is de JUMBO versie van 500ml

10 euro nieuw

1 like

Spiegel Sissy boy. Prijs in overleg en ophalen in Rotterdam.

Zoekt iemand nog een rugzak? Ik doe deze twee tassen weg, allebei amper gebruikt.
De Vans tas heeft een laptopvak en in het voorvakje zit nog weer een kleiner vakje met een rits. De gele tas van Pull&Bear heeft binnenin nog een klein vakje met een rits, de twee voorvakjes hebben drukknoopjes. Ik heb evt meer foto’s indien gewenst.

2 likes

Ik heb mss wel interesse in de vans zak, hoeveel wil je er nog voor?

2 likes

Op mijn Vinted account verkoop ik onder andere deze Jim Kay geïllustreerde boek van Harry Potter.
Er staan meerdere delen op.

Daarnaast verkoop ik ook mijn Fujifilm Instax Mini 90 Neo Classic - Bruin :smiley:

Ik kan morgenavond naar de supermarkt om pakketjes te versturen, dan heb je het (hopelijk) snel in huis.

Vinted account

3 likes

Blazer met zwarte pailletten van Isabel de Pedro

Japansige kommetjes 5 eu

gezellige kommetjes 6 euro

4 bloemige ontbijtbordjes 8 euro

2 gezellige dinerborden 15 euro

2 likes

Valt de blazer op maat of kleiner?

1 like

Ja. Ik zou zeggen L, maar ik kan het vanmiddag even voor je opmeten.

2 likes

Ik heb mn plat gemeten. Maar is wel beetje lastig omdat 'ie stretchy is.
Oksel tot oksel - zo’n 50 cm
Midden, als de 2 knoopjes dicht zijn - ong 45 cm.

4 likes

Ik heb deze boeken te koop!

2 likes

Shearling jas Hanna Schönberg X NA-KD maat M €110

In een opwelling gekocht om er na 2x kort dragen achter te komen dat dit niets voor mij is. PM voor eigen foto’s.

4 likes