Jurk van het merk Edited
Nieuw met kaartje
Maat XS
12,50 ex verzenden (kan ook via Vinted)
Eigen foto’s via PM!
Ik heb deze te koop, paar keer (2 a 3x) gebruikt maar online gekocht en hij matcht net niet helemaal. Ik heb nu in de winkel een andere gekocht en het bleek dat nummer 3 voor mij inderdaad de verkeerde ondertoon heeft. Ik ben wel echt super tevreden over de draagbaarheid, hij zit prachtig dus ik ben heel blij met mijn nieuwe kleur.
Ik verkoop hem voor €30, ophalen in Groningen of verzenden.
Ik heb interesse!
Super! Ik ga je een berichtje sturen
Is er toevallig nog iemand die het boek Simpel van Ottolenghi verkoopt?
Yes, ik heb nog een exemplaar liggen die zo goed als nieuw is.
Ik heb je een bericht gestuurd!
Ik heb twee paar Levi’s ribcage straight ankle, een blauwe (georgie, 28x29) en een zwarte (black heart, 27x29) die ik allebei niet heel vaak heb gedragen. Ik verkoop eigenlijk nooit kleding maar dit vind ik een beetje zonde. Is hier misschien interesse? Dan kan ik foto’s maken.
Ik heb 2 sets uniqlo heattech onderkleding in maat S die ik niet draag. Heeft er iemand interesse in?
Ik heb misschien wel interesse, ligt eraan welke lijn en kleur precies en hoe vaak gedragen?
Rituals Cartridge voor de Perfume Genie.
Suède Vanilla.
Gekocht op 23/12/23 maar ik vind de geur toch niet helemaal mijn ding. Hij is logischerwijs nog vol.
Mag weg voor €30 incl verzending
Ik blijk dus 1 set S en 1 set M te hebben ipv 2 sets S. Oeps. Hoe dan ook, het is allemaal van de extra warm lijn, de leggings zijn antraciet en de shirts zijn roze en de ander een beetje…roodroze? Ik heb het max 3 keer gedragen!
Wat is je vraagprijs voor de regenlaarzen?
50
Paula’s choice mini’s te koop:
- BHA 2% liquid 2x: 10 euro per stuk
- Ceramide retinol/vit C eye cream: 17,50 euro
- Pro-collagen multi peptide booster: 15 euro
- 0,3 retinol 2 bakuchiol treatment: 10 euro
- RESIST retinol serum 2x: 10 euro per stuk
Vegreen rice facial cleanser: 12,50 euro
Hele late reactie, maar heb je de blazer héél toevallig nog? En zo ja: hoeveel wil je ervoor hebben?
Hij is helaas verkocht!
Uit deze post zijn de japansige kommetjes, bloemetjes ontbijtborden en de zwarte blazer verkocht.