Verkooptopic

Ik verkoop mijn Dolly bakfiets, deze is graag gebruikt maar in goede staat. Vraagprijs is rond de 1500. Ophalen in noord holland. Bij interesse voor meer informatie en foto’s mag je een dm sturen.

2 likes

Je hebt een DM!

Ik verkoop een medela Freestyle kolf met zowel de handsfree borstkolven maat 24 en 27, opzetstuk voor niet handsfree kolven, medela handkolf en diverse medela flesjes voor melk. Is gebruik maar nog in goede staat!

Bij interesse DM stuur ik eventueel marktplaats link door!

1 like

Ik verkoop deze set van Theramid en Transparent Lab.
De Tetramid CEF is nog helemaal nieuw. Gezichtscrèmes en Milky Toner en het Vitamine A serum zijn enkele keren gebruik. Ik laat zelf nu mijn gezicht behandelen bij een laserkliniek en ik wil graag volledig overstappen op iets anders, vandaar dat ik dit verkoop.

Mocht je ook blij worden van onderstaande dan mag je het er gratis bij hebben.

1 like

Ik heb m’n kledingberg aangepakt en nu veel kleding op m’n Vinted gezet voor tussen de 3 en 8 euro. Broeken, shirts, jurkjes, truien, vestjes… Zelf ben ik 1.74. De kleding is iets kleiner, dezelfde maat en iets groter. De komende tijd ga ik nog wat meer plaatsen.

Ik wil m’n linkje niet zomaar online zetten, maar wil ‘m wel delen in een DM als je interesse hebt :blush:

1 like

Misschien nog even de daadwerkelijke maat benoemen😁

3 likes

Goeie, thanks! Veel is maat 34. Maar er zit ook 36, 38 en 40 tussen. Veel S en M.

4 likes

Ik verkoop een zooitje boeken voor weinig geld l.auras - member profile | Vinted

1 like

Iemand interesse om een Siebel cadeaubon t.w.v. €100 over te nemen? Is tot eind januari geldig en mag weg voor €75

Deze 7 boeken voor €6, tot 31 jan gratis verzending via vinted. Had ze al verkocht en opgestuurd, maar dpd fokte de levering en de koper hoeft ze nu ineens niet meer? Dus ze zitten al goed verpakt klaar om verstuurd te worden. Laat me even weten als je wilt, dan maak ik een vinted ad. Zijn allemaal in heel goede staat!

Edit: heb ze nu per stuk geupload

5 likes

Oh wow wat een koopje! Ik heb Prooidier gelezen en vond dat wel een aanrader, mocht iemand twijfelen. Ik hoop dat je de boeken zal verkopen!

1 like

Je kunt ook nog kijken of ze via de BoekenBalie app iets opleveren

1 like

Edit: Jeans is verkocht :slight_smile:

1 like

Namens mijn schoonmoeder verkoop ik deze gehaakte sprei. (Die ze dus zelf heeft gehaakt.)
Breedte 1m7cm, hoogte is 1m 33m bij benadering. Gewicht is 910 gram. Ik heb 't ook op vinted staan.

€30 zou een mooi bedrag zijn hiervoor. :smile_cat:

Edit: verkocht! :clap:t2:

31 likes

Wauuuuw dit is echt te gek! En een lage prijs als je het mij vraagt. Hopelijk maken jullie iemand er blij mee.

4 likes

Die vrouw is gek!!

6 likes

Ik verkoop mijn lichtroze iphone 15 265GB Nog in goede staat, batterij 79%

Vraagprijs €450 ophalen kan in Amsterdam of verzenden via vinted of gewoon verzenden.

Normaal verkoop ik mijn telefoons via Swappie maar zij probeerden mij op te lichten :sob: en via vinted + marktplaats reageren best bijzondere mensen :sweat_smile: Dus meer vertrouwen in het forum 🫶🏾

Huh hoe probeerde swappie je op te lichten?

2 likes

Ik had mijn telefoon opgestuurd en kreeg een verkooprapport terug dat ze €150 minder gingen betalen omdat de telefoon zwaar l beschadigd was. Met fotos erbij van een kapot/bekrast scherm en een dikke kras aan de zijkant van de telefoon.

Ik heb terug gemaild dat op de fotos het niet mijn telefoon was, daarop kreeg ik een mail terug ja we snappen dat het teleurstellend kan zijn blablabla maar je telefoon is in zeer slechte staat, kunnen we niks aan veranderen.
Dus toen heb ik mijn telefoon terug gevraagd omdat ik 100% wist dat mijn telefoon in goede staat was opgestuurd. Dat is ook op de fotos hierboven te zien :woman_shrugging:t5:

5 likes

Ik heb laatst een refurbished iphone gehaald bij Elmer Repairs, wellicht dat ze m daar willen inkopen?
Edit: Rozengracht

1 like