Verkooptopic

Ik ben mijn parfumcollectie aan het uitzoeken en verkoop een aantal flesjes. Geen forumhits, maar op Vinted riskeer ik een permaban dus ik probeer het toch maar hier.

Omdat verzending via Vinted wel een stuk goedkoper is, wil ik de verkoop graag daar afhandelen. Dan maak ik een advertentie aan speciaal voor de verkoop.
Prijzen zijn dus excl hun kopersbescherming en verzending.

1) VERKOCHT Carven ‘Paris Izmir’, 100 ml, 95% vol
Voor wie van Arabisch geïnspireerde geuren houdt. Volgens Fragrantica warm spicy/amber/rose. Kost ongeveer € 190 in de winkel. Doe een goed bod!

2) VERKOCHT! Starck ‘Peau de Lumière Magique’, 40 ml, 90% vol
Mag voor € 30 weg. Is een vrij eenvoudige, frisse geur met witte bloemen en wat gember (ik ruik eerder citrus). Link Fragrantica.

3) VERKOCHT! Carven ‘Dans Ma Bulle’, 30 ml, 90% vol
Bloemige sandelhout, echt een skin-scent. Past qua vibe wel in het rijtje Glossier You/Fugazzi Angel Dust vind ik. Mag weg voor € 20!

4) VERKOCHT! Marc Jacobs ‘Daisy Sunshine’, 50 ml, 95% vol
Full-on aardbeien(-snoepjes), heel lekker maar voor mij iets te speels/vrolijk.

5) VERKOCHT! Hermès ‘Amazone’, 100 ml, 98% vol
Deze verwacht ik hier niet kwijt te krijgen haha. Amazone ruikt voor mij naar een regenachtige herfstdag in het bos. Misschien de moeite waard om te checken als je van rare nicheparfums of Lush-geuren houdt? Mag weg voor € 45.

3 likes

Ik wil de marc jacobs wel van je overnemen :blush:

2 likes

Die is waarschijnlijk al weg!

Edit: yes is al verkocht!

1 like

Iemand interesse in 1 van deze?
Michael Kors - Sexy Amber 50ml
Lush - American Cream
Burberry - Her 100ml

Heb alleen de doosjes niet meer.

2 likes

Ik verkoop wat boeken, allemaal in goede staat. Uit een rookvrij huis. Stuur maar een dm met een prijsje

2 likes

Heb je die Starck nog?

3 likes

Ja! Ik heb 'm zelfs op Vinted kunnen uploaden haha: https://www.vinted.be/items/5983204140-starck-peau-de-lumiere-magique-40-ml

2 likes

Hahahaha welke van jullie zielige trutten heeft mij gerapporteerd? :joy:

@rednails als je interesse hebt, stuur mij gerust een dm!

3 likes

Wow wat? Ja ik heb interesse! En je zeker niet gerapporteerd, wtf?

1 like

Richtprijs €60,- maar kan altijd overlegd worden!

Is er toevallig hier iemand nog op zoek naar een sportbh ??
ongeveer een jaartje geleden ben ik een borstverkleining ondergaan, vlak daarvoor had ik mezelf getrakteerd op een panache sport bh. Mja. dat past niet meer. Zonde om weg te gooien, maar houden heb ik niks aan. Het gaat om een EU maat 70H, zitten geen beugels in, is wel verstevigd. Staat is gedragen maar goed. Als ik er een 10tje voor krijg ben ik blij. :joy:

4 likes

Iemand hier interesse in? 1x gebruikt. Werkt niet voor mijn huid. Met een schone kwast 1 malig over de blus geweest. Uit een rookvrij huis.

1 like

Wat vraag je voor de blush inclusief verzendkosten?

Verkocht

Nieuw via vinted (zitten nog in originele doos met papieren vulling erin), ongedragen. Mij te klein omdat ik een sufferd ben die niet goed weet welke schoenmaat ze heeft!

3 likes

€80 excl verzending, mag ook via vinted

Ik heb laatst dit besteld. Ongedragen, kaartjes er nog aan. Wil het retourneren maar is voor eigen kosten en nu dacht ik misschien wil iemand het van hier het overnemen?
De bralette kost normaal 80 euro dus was een heel goede deal. Deze maat is geschikt voor 70F en 70G
55 incl verzenden!

1 like

Ik heb twee kaartjes voor discodip voor vrijdag over (culinair festival-iets). Ik dacht aan €15 p/stuk maar sta open voor een bod!