Verkooptopic

Heb je hierover geklaagd bij hun en zo ja, hoe is dat afgelopen? Ik bestel wel vaker iets daar maar nooit de indruk gehad dat dat nep was. Ben nu bang dat ik ook opgelicht ben :sweat_smile:

2 likes

Nou het was een cadeau dus ik heb zelf geen contact met die site gehad. Mn moeder zag later pas de trustpilotreviews. Klagen hielp niet, ze beweren dat hij echt is.

2 likes

Ik heb daar ook echt al meerdere malen besteld en mijn flesjes zijn identiek aan de echte, ruiken ook gewoon zoals de echte. Geen verschil.

3 likes

Ik wil hem wel overnemen! Wil nog steeds een keer krullen proberen te maken maar heb alleen een klein opzetstuk.

3 likes

Ah ik zie je berichtje net te laat. :cry: ik ben hem al kwijt.

1 like

komop wie gelooft dat nu haha

5 likes

Ja dat hoeft niet maar dat heb ik dus wel gedaan. Ik ben nogal voorzichtig met mn huid en skincare. :slight_smile:

2 likes

Die samples vraag je toch geen geld voor neem ik aan? :flushed: En zag toevallig dat die tompouce geur bij de Hema in de aanbieding is, weet niet of je dat al had gezien…

22 likes

Dat zeg je nog netjes. De prijs bij de HEMA ligt nu lager dan hier aangeboden en de originele prijs was net zo hoog.

5 likes

Ik doe dat ook met mijn crème. Die ik niet verkoop maar wil geen crème onder mijn nagel. De wattenstaafjes hwb ik er naast staan dus is 0 moeite.

2 likes

Pro tip: er zijn crème spatels speciaal voor skincare! Zijn kleine spateltjes en ik vind ze ideaal. Ik kreeg er ooit een keer eentje bij mijn Kiehl’s bestelling. Ook een stuk minder afval met zo’n ding. Na gebruik leg ik ze schoon weer in een afgesloten bakje.

1 like

Ik verkoop 2 ringen van Charlotte Wooning. Ik heb ze bijna niet gedragen. Ze zijn 66 mm.

k

1 like

VERKOCHT :blush:

Iemand interesse in (uiteraard ongebruikt : -) menstruatieondergoed? Het zijn twee stuks van Lunã (naadloze hipster, medium flow) in maat XL maar vallen véél kleiner. Ik kreeg ze werkelijk niet eens over m’n bovenbeen en had uiteindelijk twee maten groter nodig dus ik denk dat deze eerder overeen komen met twee maten kleiner: M. Ik vind ze supersuperfijn en ze staan nog online voor nieuwprijs 29,95 maar deze twee mogen samen weg voor een tientje. Verzenden kan evt via Vinted. Stuur maar een PB :slight_smile:

3 likes

is het gold plated of 10/14k?

2 likes

Deze zijn het!

1 like

Ik ben even mijn lades ingedoken om mijn broeken na te gaan omdat ik laatste tijd van maat maat XS naar S ben gegaan. Een aantal passen dus helaas niet meer. Ik heb de volgende in de aanbieding:

-inmiddels verkocht-

En deze pantalon met ruitjes van Scotch & Soda, in maat 27/XS zit net iets te strak en niet comfortabel meer. Ik heb deze destijds zelf ook tweedehands aangeschaft maar nog in hele goede staat. €5

Versturen kan eventueel via Vinted.

3 likes

Ik verkoop deze UGG lowmel sneakers, maat 39.

Een keer kort gedragen, maar ze blijven helaas toch in de kast staan. Doos etc komt er allemaal bij.

Richtprijs is rond de 100 euro.

Mag uiteraard ook via Vinted :slight_smile:

4 likes

Ik verkoop deze moisturizer van Paula’s choice:

Ongeopend 60 ml. Nieuwprijs is €44.

1 like

Lululemon fast and free mini running belt. 1 x gebruikt. Past gewoon een normale telefoon in. Maat L/XL. Kleur serpetine/black

Lululemon fast and free running belt. 1 x gedragen. Maat xs/s. Kleur sonic pink

Wunder train HR 28 legging. Niet gebruikt. De rode kleur is hot heat en heb deze ook te koop in cascadia green. Allebei maat 8.

2 likes

iPhone 11 128 gb met 75% batterijcapaciteit.

Zonder krassen op het scherm, heeft altijd een screenprotector op gezeten.
Er heeft ook altijd een hoesje omheen gezeten alleen is daar soms wat viezigheid tussen gekomen waardoor de zijkanten wat beschadigd zijn.

Staat voor €175 op marktplaats. Mag weg voor een leuk bod.

1 like