Verkooptopic

Echt dom maar heb een te kleine maat notitieboek gekocht en kwam erachter toen ik de verpakking eraf haalde. Ik weiger helaas om bij boek 8 over te schakelen op een andere maat vanwege de esthetiek. Dus, iemand Leuchtturm B6+ dotted kopen? Heb het verpakkinkje er nog bij :joy: was €21,50, van mij mag ie wel voor €12,50 incl verzending of doe een bod

Edit: is weg!

6 likes

wat schrijf je allemaal hierin? ik ben heel gretig met boekjes kopen, maar zoveel gebruik ik ze uiteindelijk niet.

1 like

Als een soort bullet journal! Dus een agenda/maandoverzicht met een gratitudelijst (gwn hoogtepunt van die dag), een aantal trackers en lijstjes met films en boeken etc, en daarnaast nog to do lijstjes en aantekeningen voor werk.

4 likes

Oeh ja ik wel geloof ik - even de maat checken maar deze gebruik ik volgens mij ook graag. Of is ie hardcover?

Heeft er iemand interesse in een cd van Taylor Swift’s album the life of a Showgirl? Prijs 18 per stuk. Ik heb de so glamorous cabaret version en de alone in my tower versie. Allebei nog ingepakt in plastic, verzending kan eventueel ook via vinted dat scheelt wat in de kosten

1 like

Ja hardcover!

2 likes

Als @boonie niet wilt, wil ik hem wel!

2 likes

@vitaminwater ik wil ‘m niet! Heb altijd softcovers :nerd_face:

2 likes

Heeft iemand interesse in 2 kaarten voor cinema in concert lord of the rings return of the king van aankomende vrijdag? Zijn echt topkaarten op de tribune (=beste geluid en zicht ervaring). Ik kan helaas niet gaan door familieomstandigheden :disappointed:

Oh ik misschien wel! Wat vraag je ervoor?

1 like

Voor de kostprijs verkoop ik ze. Deze 2 kaarten hebben mij in totaal 199 euro gekost.

1 like

Ah dat snap ik maar is teveel voor mij. Dankje!

2 likes

Mocht ik ze in de aankomende 36 uur niet via ticketswap kwijt raken, ga ik wel zakken in prijs. Moet ik je in gedachten houden?

4 likes

Nee hoor, ik zag dat het is uitverkocht dus die verkoop je wel voor die prijs denk ik!

1 like

Kleine kans maar iemand interesse in een kaartje voor de strong viking in Wijchen op 13 juni 2026?

Voor de 13km en start om 11:40. Mag voor 50 euro weg. Staat wel al mijn naam op maar kan ik wijzigen tot 3 dagen voor het event.
Ik beval twee weken na dit event dus dit feestje gaat voor mij niet door😂

1 like

Op de doos staat 40,5 en in je tekst 41,5😂

3 likes

Thanks, ik kan blijkbaar niet goed overtypen :joy:

1 like

Iemand nog interesse in een full size Meroda Changing Foundation? Nieuw in verpakking, mag voor 20 euro weg.

1 like

Bois Imperial parfum 100 ml min een beetje + handcrème Bois Imperial 50 ml min een beetje (gebruikt als basis onder de parfum)

Samenvatting

Dm bij interesse :raised_hands:t5:

1 like

Hoeveel vraag je ervoor?

4 likes