Verkooptopic

Even inventarisatie: ik wil mijn wielrenfiets verkopen. Iemand die hier interesse zou hebben? Incl. alles wat er op zit wil ik er wel een goed bedrag voor. Ik heb evt. ook een goede Mio fietscomputer voor erbij. Heb voor de fiets incl accessoires zeker 1250 betaald en is dus weinig gebruikt.
Is framemaat 48, in voorjaar 2018 bij 12goBiking gekocht en na mei 2019 niet meer gebruikt. Zitten trappers op met een kant gewone trapper en andere kant SPD klik. Verder 2 bidonhouders en een fietspompje. Heb ook een samson bandenplakset en extra buiten en binnenbanden liggen nog.

Foto even van de site van 12goBiking, kan uiteraard vet uitgebreide foto’s maken, maar als niemand interesse heeft dan heb ik daar geen zin in haha :rofl:

1 like

Hoe weet ik welke framemaat zou passen?

Op de site van 12go staat dat framemaat 48 past tussen 1,58 en 1,70. Ik ben zelf 1,64!

Heb je misschien iets meer info over de specs? Aluminium, staal, carbon? En welke groep zit erop (alles Shimano?). Voor mij is die te klein, maar weet dat een vriendin erover na zit te denken eventueel een nieuwe fiets te kopen!

1 like


Geen volledige, 2 verzetten bij de trapper. 2x11 versnellingen (Deze krasjes zijn ook zo ongeveer de enige gebruikssporen)

Aluminium frame en voorvork van carbon

https://www.12gobiking.nl/sensa-latina-ltd-105-mix-2018

Hij is er niet meer te koop, maar je kunt er de specs nog wel lezen!

Super dankje! Ik ga dit aan haar doorsturen :grin:

1 like

Laat het me gewoon weten als je iets wil, dan weet ik zeker dat we er qua prijs wel uitkomen.


Rokje, Zara, Maat S
Heel leuk rokje met stieken band in de taille en zakjes. Past maat XS tm M.
Glitterpailletjes wisselen van kleur bij elke beweging, van blauw tot roodgoud tot groenig. Echt een feestelijk dingetje. Ik droeg dit met een strak zwart koltruitje.



Broek, Zara, Maat S
Deze broek heeft zo’n coating en een slangenprint. Het is geschikt voor korte benen of als enkelbroek. Ik ben 1,68 met normale benen maar ik vind hem bij net te kort.


Broek, H&M, Maat S
Soort legging achtige broek van niet elastische stof. Leuk met oversized trui zwart of grijs en Dr. Martens achtige schoenen. Of een blousje en een lang vest en broques voor wat netter. Het heeft aan de zijkant een rits en knoopje.


Sjaal, Geen idee, ongeveer 1,60 meter.
Pluizige sjaal met soort witzwart print, net geen zebra. Ik vind hem te groot daarom draag ik het niet. Het laat ook pluisjes achter op je jas of trui.


Velvet truitje, Monki, Maat XS
Superleuk en feestelijk truitje, de gouden glittertjes zijn in het echt meer een flonkering. Je ziet ze niet allemaal altijd zoals op de foto. Afhankelijk van het licht. Dit truitje heb ik een keer gedragen tijdens het kerstdiner.




Zwarte jurk, H&M, Maat L
Deze jurk heb ik ooit eens aangeschaft voor een begrafenis maar hij heeft me nooit echt goed gepast. Ik krijg hem niet gevuld bij de schouders en borsten. Ik denk dat deze jurk geschikt is voor iemand met een grotere borstomvang en een cupmaat vanaf C zou ik zeggen.





Jasje, Zara, Maat XS
Jasje met glitterdraad erdoorheen en leuke details. Leuk in de zomer met een lichte spijkerbroek en allstars maar kan ook all dressed up in de winter over een net en wat bloter jurkje. Is wel goed strak bij de schouders, ook als je altijd maat XS draagt.



En verzendkosten hoef je niet te betalen! Grtz

3 likes

Heel leuk dat rokje en die col! Maar ik koop helaas heel 2020 geen kleding.

1 like

Mag ik de sjaal van je overnemen?

ja het is een beetje paperbagmodel, en dat modelletje gaat eruit als hij wat strakker zit.
Dan valt ie ook wat korter.

@Luzarl ja goed!

Ganni rok maat xs, te klein gekocht en nu toch maar de hoop opgegeven dat ik er ooit in ga passen :sweat_smile: nooit gedragen en mag weg voor €100

5 likes

Stuur je even een priveberichtje met je adres en hoeveel je er voor wil betalen inc verzending?

Doe ik!!

Hugo Boss The Scent EDP 30ml. Zit bijna helemaal vol. €25 incl verzenden

Iemand interesse in zwarte vans sk8 hi in maat 38.5? Draag ze eigenlijk nooit.

Gymshark energy seamless high wasted. De paarse is maat S en de grijze is maat M.

1 like

Wat wil je voor de m?

25 incl de verzendkosten!

Creme gekocht bij Douglas. Aantal keer gebruikt, maar toch niet helemaal mijn ding. Mag weg voor €30,- exclusief verzendkosten.

Parfum gekocht bij Ici Paris XL vorig jaar (Ange ou demon le secret eau de toilette 50 ML). Toch niet helemaal mijn geur. Mag weg voor €45 exclusief verzendkosten.

Hoeveel wil je voor het glitterrokje?