Verkooptopic

Ooh ik ben 1.80 dus ben bang dat ze dan te kort zijn… Jammer!

Stuur maar een DM!

1 like

Kan die rok ook met een m toevallig? En wat is je richtprijs?

Ik dénk het wel maar moet zeggen dat ik dat lastig inschatten vind. Het elastiek is wel vrij ‘strak’ . Zou kunnen opmeten hoe breed het is als je hem niet aanhebt ? En eehmm 10 inclusief?

Ja heel graag, als ie past wil ik hem wel!

1 like

33-35 cm, en dus gewoon plat gemeten!


Vintage jasje met kraaltjes, ik draag hem zelf met een m maar kan ook kleiner/groter. Mag voor 15,- weg


Gymshark Flex leggings, maat M, kleur Beet marl/chalk pink
Mag weg voor 20 euro excl


Tiffany & co ketting, gekocht in NYC. Geen bonnetje meer. Incl doosje en dustbag. De ketting is afgelopen zomer nog gereinigd in de winkel in Amsterdam.
Mag weg voor 75 excl verzendkosten.


Nikkie Jolie jurk, maat 38, navy/white. Paar keer gedragen. Nieuwprijs 100 euro, mag weg voor 30 excl.


Levi’s demi curve skinny, maat 28/34, diep donkerblauwe kleur. Enkele keer gedragen, in NYC gekocht.
Mag weg voor 20 excl.


Leren jasje Mango, kort model, maat M. Mag weg voor 30 excl.

Michael Kors horloge, model Slim Runway. Nieuwprijs rond de 180-200 euro. Hij komt met doosje en extra schakels. Er is 1,5 jaar geleden een nieuwe batterij in gezet.
Hij mag weg voor 50 euro excl verzendkosten.

Ik kan evt dinsdag bij daglicht een eigen foto maken.

Edit:

Iemand misschien interesse in deze broek?

Ik heb hem laatst gekocht maar hij is veel te lang voor mij (ik ben 1.70). Dus alleen geschikt voor op hakken of wanneer je 1.80 bent. Of je kunt hem inkorten natuurlijk.
Het is maat L overigens en er zit een gulp in met rits en knoop en lusjes voor een riem. Ik kan uiteraard ook eigen foto’s maken, ben alleen nu niet thuis.

Mag weg voor 15 excl verzendkosten.

Ik ben 1.86! Zou je misschien voor mij de bovenrand en de lengte van kruis tot zoom willen opmeten? :pleading_face:
Ik groei uit al mijn broeken (sportschool): word er helemaal gek van, want met mijn lengte is broeken vinden echt niet makkelijk

Ga ik straks meteen voor je doen als ik thuis ben!

1 like

@vitaminwater de binnenbeenlengte is 90 cm van kruis tot zoom en de taillemaat/bovenrand is ongeveer 41 (enkel gemeten).

Dan zie ik er helaas toch vanaf, dankjewel voor het opmeten!!

weg, verkocht!

Is de ketting goudkleurig of zilver? :slight_smile:

Waarom doe je ze weg? En hoeveel wil je ervoor?

De ketting is van zilver.

Ik heb nog een roze iPhone 7 32gb liggen die ik kwijt wil, wel wat gebruikerssporen. Nieuwe oordopjes en doos etc aanwezig

NIKKIE Jolie off shoulder top. Vrijwel niet gedragen. Mag weg voor €25 excl, past door de brievenbus :slightly_smiling_face:

1 like