Verkooptopic

Deze mantel is echt mooi, ik zie 'm nu voor het eerst.
Ik koop geen kleding op de gok maar wilde toch even zeggen tegen jou, weet je zeker dat-ie je niet past? Oversized mantels zijn wel even wennen in het begin.

Ja hij is me echt te groot helaas, zit verkeerd bij de schouders en de mouwen zijn te lang :frowning: Vind het ook heel jammer.

Ja, jammer zeg. Hopelijk neemt iemand 'm over van je!

Ja het terugsturen is geen probleem! Maar dacht dan verkoop k het door voor de sale prijs ipv dat op internet de prijs weer omhoog gaat haha

1 like

Sorry Luzarl, ik heb de fles inmiddels verkocht. Thanks voor je interesse!

Leuk! Wat vraag je ervoor?

10 inclusief verzendkosten?

Dan wil ik hem graag van je kopen :slight_smile:

Vintage leren schoenen maat 41

Vila maat M €10 excl verzenden. Valt boven de knie.

Mint&Berry mididress maat 40, kleur is donkerblauw €10 excl verzenden

Maxidress maat 36, weet niet welk merk dit is. €5 excl verzenden

H&m maat M, valt iets boven de knie €5 excl verzenden

Vero moda off shoulder lange top maat L. Was lastig hier een foto van te maken omdat de schouders niet gelijk zijn. Stof voelt glad aan. €5 excl verzenden

Wikkeljurk Vintage dressing maat m/l. Valt boven de knie. €10 excl verzenden

H&m maat S. €5 excl verzenden

Noisy may maat 38 €5 excl verzenden. Valt tot boven de knie

Lange jurk van Only, maat M. Valt tot de kuit (ik ben 1.70). Kleur is donkergrijs, een zachte stof. €10 excl verzenden

Oeh ik ben geïnteresseerd! :heart_eyes: Zit er een beetje ruimte in de wikkelmogelijkheid? Qua maat zit ik meer aan de L-kant namelijk :joy:

Jawel hoor!
Ik zit zelf ook meer aan de L kant :blush:

Iemand interesse in deze yeezy high slate? Maat 37 1/3 maar draag zelf 36 en ze passen me prima. Ik draag ze nooit en ze moeten echt weg want ben aan het opruimen haha. Ik heb ze denk ik 3x gedragen ofzo. Mogen weg voor € 100,00. Nieuw waren ze € 220,00.

1 like

hoe veel zit je ongeveer aan te denken voor de eerste twee shirts? Also ik heb zelf ook behoorlijk brede shouders, dus die eerste kan ik dan ook niet dragen als ik normaliter xs/s heb? :sweat_smile:

PU leren broek van Dept, maat M. Krijg hem niet echt goed op de foto… Is te groot geworden.

ik stuur je even een DM!

Ik ben ook wel benieuwd naar je prijzen voor de shirts.

Ik DM je even!

Heb je de nikes nog? :heart_eyes:

In quarantaine m’n kledingkast maar opruimen😅
Vintage blouse maat m/l (bovenste knoopje mist)

ASOS lookalike Clarks van suède maat 40 (zitten van die strepen op van het buigen, weet niet of dit weggaat want ik heb zelf geen schoenpoets)

Vintage leren enkellaarsjes met (echt?) bont en warm gevoerd maat 40 (zit achter een plekje, zie foto)

Enkellaarsjes van imitatieleer maat 40