Ik stuur je even een pb!
Tientje rond maken?
Verkocht! Stuur je mij een pb met je adres?
Nee helaas… Sorry!
Nike Air force 1, het is een maat 38,5 en ik draag ze met 39. Ik wilde ze heel graag in het blauw maar nooit gelukt en toen deze gekocht maar draag ze nooit haha
Sportbh van Hunkemöller. Ooit gekocht en vergeten terug te brengen. Het is een 70D. Ik heb hem nooit gedragen omdat mijn boobs toch te groot bleken.
Het is hetzelfde model als deze. Alleen een ander patroontje.
iemand interesse in een Kings Of Indigo (duurzaam!) broek? is helaas te groot voor mij
nieuw 140 eu, zelf in sale voor 50 gekocht, zat te denken aan 40 inclusief verzenden? nog helemaal nieuw dus!
maat 28, lengte 32, high wasted, valt erg los
anders stuur ik m terug maar dacht misschien kan ik hier iemand er blij mee maken
Waarom doe de fiets weg? ‘dat kreng’ klinkt alsof je er niet heel tevreden over bent hahah 
Omdat ik een lui hol ben en hier gewoon veel geld aan heb verspild HAHA. Dus eigenlijk ben ik zelf het kreng
Fiets is echt perfect voor iemand die ‘m gebruikt. Kan ‘m misschien aan een vriendinnetje over doen.
Hoeveel zou je eventueel willen voor het rode topje van Vila?
Wat had jij in gedachte?
Ohhh zo jammer dat dit niet mijn maat is 
Hoeveel wil je voor deze?
Ik dacht aan 40,- exclusief verzendkosten
Iemand interesse in deze ringetjes (maat 54)?
De ronde is van A Brend en die met zwart is van Cluse.
Beide niet gedragen.
Los kopen mag ook (Cluse 7,50 euro, A Brend 5 euro)
Stuur me maar een berichtje!
Dankje! Ik weet dat ze echt fantastisch zitten (heb ze jaren gedragen) maar twijfel nog of ik ze niet te lomp vind onder een jurkje.
Ik laat het je weten! (of pb me als ik dat vergeet)
Deze doe ik ook weg, omdat ik Vans niet zo lekker vind lopen.
Het zijn dus de lage Vans met panter (?) print.
Maat 40.
Zoals op de foto te zien zijn ze enkele keren gedragen dus doe een bod die je het waard vindt 
7,50?
Hoeveel had je in gedachten? Heb wel interesse wellicht
Hey! Ik hoor van ‘t weekend of iemand ‘m over wilt nemen, mocht dat niet doorgaan bericht ik je even! Zet ook wel even een edit in ‘t bericht voor de duidelijkheid