Verkooptopic

Prima! Ik stuur je even eem pm!

Ohh ik wil die superga’s wel kopen! Maar heb geen idee wat een goed bedrag is?

1 like

Verkoopt iemand een switch? #durftevragen :grin::grin::grin:

Ik heb wel interesse in de loafers. Klopt het dat de schoenen een andere maat hebben? Deze 39 en de Superga’s 38? Vallen de loafers dan klein?

Hoeveel vraag je ervoor?

Ik verkoop:

Levis Short maat 28:

Levi’s 501 cropped W29 (1e foto)

!

Levis jeans mt 25/28

Had deze besteld, maar zijn qua mouwen te kort voor me. Jurkje is ook te kort haha (ik ben 1.83m)

€11 excl vzk
Maat S (valt krap!)

€12 excl vzk
Maat S

Wat zijn de maten?
Afhankelijk daarvan, ben ik geïnteresseerd in t jurkje

Ohja stom, het jurkje is maat S! Hij is wat stretch, dus dat scheelt! Moet er wel bij zeggen dat het geen glad dun stofje is, maar polyester

Helaas, dat gaat mij niet passen

Heb je een aan foto van het jurkje? Dan kan ik beter inschatten hoe het bij mij zou vallen.

Kan ik wel maken, maar omdat hij veel te kort is, ziet dat er niet uit :grimacing:

Graag! Mag ook in een PB anders? Ik ben namelijk een stuk kleiner, dus hoop dat het bij mij precies goed valt.

1 like

Is goed, ik maak morgen een foto met daglicht!

1 like

Ik ben wel geïnteresseerd in de short & de tweede broek. Valt de short zo kort als ie lijkt? En zou je een aanfoto van de tweede broek kunnen PB’en? :blush:

1 like

Is goed! Ik weet alleen niet hoe ik je kan pb-en omdat je profiel niet op openbaar staat… :smile:

EDIT: al klaar!

Hij is vanaf de schoudernaad naar beneden 83cm, sorry voor m’n voeten, te lui om sokken aan te doen

7 likes

Ahh jammer, hij is heel leuk maar 83 cm is ook voor mij te kort.

1 like

Hoi! Ik heb mn UW geupdate, maar verkoop liever via hier zonder extra kosten - dus als je wat leuks ziet, ergens meer over wilt weten etc, reageer hier of drop me een dm!
(Dat kan door naar je eigen berichtenbox te gaan en dan mijn username in te typen bij nieuw bericht)