Verkooptopic

Sorry, ik moet even wachten tot ik heb gevangen, als iemand anders hem tegen die tijd wil heb ik pech!

1 like

heb je misschien wat betere fotos van je leren jasje?

Ja! Het kan naar een servicepunt inderdaad :smile: Wil je me anders een pb sturen met jouw gegevens? Dan ga ik het jasje inpakken!

Zijn ze heel zwaar aan je voeten?

Ja sorry, nee is niet nodig. Ik probeer redenen te bedenken om ze niet te kopen omdat ik ZO veel koop de laatste tijd.
Als je ze met payday nog hebt mag ik ze kopen van mezelf.

Hmm, bij nader inzien zie ik er toch vanaf. Sorry! Had iets te impulsief gereageerd denk ik

Ik vind het jasje echt prachtig, heb alleen een maat s/m in jassen. Zou ie dan nog mooi staan? Heb je een aanfoto (mag in pm haha)?

Ik heb deze laarsjes van Tamaris te koop, maat 38. Niet veel gedragen. Gekocht voor een bruiloft, maar daarna niet veel meer gedragen. € 20?

Ik heb ook nog Sperry’s, maat 38. €15,-

Nog een paar sandalen met hak, ook van Tamaris. ik vind ze prachtig, maar ze passen mij niet lekker. ook maat 38. € 20,-

Top van WE, nooit gedragen. Maat M. € 15,- Beetje cremekleurig.

Fitshape Bag gloves - Korte periode gebruikt - €10,- (en voor €2 doe ik er een paar binnenhandschoenen bij)

New Look laarsjes maat 39. Lichte gebruikssporen op de hak, €7,-

Ooh welke maat zijn je bokshandschoenen? Ik heb namelijk wel interesse maar wel vrij lange vingers dus heb vaak L van bokshandschoenen bij de sportschool

Nike Airmax thea, maat 37.5 (valt als
37)
30 inclusief verzenden. Enkele keren gedragen, goede staat.

Het is maat M. Ik wil m’n handen wel even opmeten als dat helpt qua maat? :stuck_out_tongue:

Hahah ja als je dat wil doen graag! Gaat vooral om de lengte dus

Oké, van het topje van de middelvinger tot einde handpalm meet ik ongeveer 18,5cm (gelijk weer wat over mezelf geleerd :joy: )

@anon81733682 Misschien weet je dit al hoor, maar als je voor jezelf nog Birkenstocks zoekt, dan moet je op zoek naar de versie waar een open voetje op de zool staat afgebeeld, dat zijn de brede. Je hebt nu een dicht (ingevuld) voetje, en dat is inderdaad de smalle versie.

1 like

Dat wist ik niet! Dankjewel!

1 like

Oh ik wil je Zara loafers! Stuur je een pb

1 like

@George als rozevarken je jasje niet wil neem ik hem graag over !

Oeeh Clarks zijn helaas niet mijn maat :unamused: pumps die ik van dat merk heb lopen stuk voor stuk goddelijk

1 like

Trenchcoat van Jack Wills, bijna niet gedragen. UK maat 10 (is een maat 36, maar ik vind hem groter vallen, draag zelf 36/38). 25 exclusief verzenden