@lijnewiets heb je die aqua vans nog?
ja!
Heb je een prijs in gedachten? Misschien 15 excl?
Ik stuur je een pm.
Suède biker jasje van Goosecraft, nummer 406. De kleur is wat lastig op de foto te krijgen, maar het is warm oranje.
In het label staat L, maar hij valt als een M. Vraagprijs is 15 euro exclusief verzendkosten!
Ik wil deze wel overnemen maar dan zou het wel een pakketje naar België worden, als je dat ziet zitten
Dat vind ik geen probleem! Als ik hem met PostNL verstuur is het 9 euro zonder track & track en 13 euro met track & trace, bij DHL is het 9 euro inclusief track & trace. Welke vervoerder heeft jouw voorkeur? Of heb je liever een ander?
Wat goed! Ik moet regelmatig op de pont met verplicht mondkapje en zat al te kijken naar particuliere verkoop. Ik stuur je een berichtje
Als het met DHL is, kan het dan ook naar een afhaalpunt gestuurd worden? Dan kan ik het gaan ophalen als ik heb gemist zou hebben.
Is deze nog te koop?
Chips er was iets met die maten he? Want de loafers pas ik perfect. Waren die te groot voor jou of vallen de Superga’s groot? Ik vind ze echt tof maar dat vond ik twee weken geleden ook en er is vast een reden dat ik ze toen niet van je heb overgekocht
Sorry, ik moet even wachten tot ik heb gevangen, als iemand anders hem tegen die tijd wil heb ik pech!
heb je misschien wat betere fotos van je leren jasje?
Ja! Het kan naar een servicepunt inderdaad Wil je me anders een pb sturen met jouw gegevens? Dan ga ik het jasje inpakken!
Zijn ze heel zwaar aan je voeten?
Ja sorry, nee is niet nodig. Ik probeer redenen te bedenken om ze niet te kopen omdat ik ZO veel koop de laatste tijd.
Als je ze met payday nog hebt mag ik ze kopen van mezelf.
Hmm, bij nader inzien zie ik er toch vanaf. Sorry! Had iets te impulsief gereageerd denk ik
Ik vind het jasje echt prachtig, heb alleen een maat s/m in jassen. Zou ie dan nog mooi staan? Heb je een aanfoto (mag in pm haha)?
Ik heb deze laarsjes van Tamaris te koop, maat 38. Niet veel gedragen. Gekocht voor een bruiloft, maar daarna niet veel meer gedragen. € 20?
Ik heb ook nog Sperry’s, maat 38. €15,-
Nog een paar sandalen met hak, ook van Tamaris. ik vind ze prachtig, maar ze passen mij niet lekker. ook maat 38. € 20,-
Top van WE, nooit gedragen. Maat M. € 15,- Beetje cremekleurig.