Ooh welke maat zijn je bokshandschoenen? Ik heb namelijk wel interesse maar wel vrij lange vingers dus heb vaak L van bokshandschoenen bij de sportschool
Nike Airmax thea, maat 37.5 (valt als
37)
30 inclusief verzenden. Enkele keren gedragen, goede staat.
Het is maat M. Ik wil m’n handen wel even opmeten als dat helpt qua maat?
Hahah ja als je dat wil doen graag! Gaat vooral om de lengte dus
Oké, van het topje van de middelvinger tot einde handpalm meet ik ongeveer 18,5cm (gelijk weer wat over mezelf geleerd )
@anon81733682 Misschien weet je dit al hoor, maar als je voor jezelf nog Birkenstocks zoekt, dan moet je op zoek naar de versie waar een open voetje op de zool staat afgebeeld, dat zijn de brede. Je hebt nu een dicht (ingevuld) voetje, en dat is inderdaad de smalle versie.
Dat wist ik niet! Dankjewel!
Oh ik wil je Zara loafers! Stuur je een pb
Oeeh Clarks zijn helaas niet mijn maat pumps die ik van dat merk heb lopen stuk voor stuk goddelijk
Trenchcoat van Jack Wills, bijna niet gedragen. UK maat 10 (is een maat 36, maar ik vind hem groter vallen, draag zelf 36/38). 25 exclusief verzenden
Hahah leuk om te weten over jezelf! Ik meet bij mezelf ietsje langer maar heb vaak lange nagels dus twijfel een beetje of ik daardoor niet altijd een L pak haha. Ik denk dat ik ‘m nu toch laat schieten en na coronatijden even ga passen in een winkel, sorry!
Fitbit Inspire HR, gekocht in augustus 2019. Werkt nog prima alleen scherm licht niet meer op bij omdraaien pols, wel via de knop. Incl. oplader snoertje, extra zilveren bandje en originele aankoopbon. Zelf ben ik overgestapt naar de Charge 4.
VERKOCHT!
Ik heb vandaag wat nieuwe stoffen gekocht, (oa panterprint!) dus misschien zijn er nog geïnteresseerden in mondkapjes?
Waarom ben je overgestapt? Wat wil je hiervoor hebben?
Meeeeeeen je, panter was m’n OG plan. Maar heel blij met m’n wit roze geblokte en gebloemde
I.v.m. De nieuwe opties van de charge 4 (o.a. Ingebouwde gps en spotify bediening). €60 excl. verzending.
Ik stuur je een pb
Jaaa omg ik kwam het vandaag tegen, dus moest het wel meenemen (hallo, panterprint). Maar gelukkig ben je blij met de andere
Heel blij! En zo leuk de verschillende kleurtjes touw bij de verschillende stoffen