Verkooptopic

Heb je toevallig een aan foto van dat guess jasje?

1 like

Hahaha nou dat hoeft dan ook weer niet. Ben meer benieuwd naar de lengte en pasvorm. Maakt die heel breed? Ik vind dit bij andere mensen altijd heel leuk staan maar bij mezelf vind ik hem heel breed maken.

Mocht @Rozecoupeschaar het Guess jasje niet willen, houd ik me graag aanbevolen!

1 like

Nee dat was ik niet naar mijn weten :joy:

Hey @Oprah,
Is dit een prima starterspakketje? Dan neem ik t graag over!

Aangezien deze foto’s op United Wardrobe stonden en al duizenden keren bekeken waren, lijkt me dat niet een erg groot probleem.

Overigens wil ik daar nog even bij kwijt dat ik de toon van je bericht wat overbodig vindt en die smiley erbij al helemaal.

2 likes

Ik geef ook commentaar op de formulering en niet op de inhoud van het bericht. Ja achteraf gezien had ik inderdaad beter even haar hoofd er af kunnen halen. Vaak vraag ik ook aan de verkoper of ik de foto mag gebruiken, dit keer niet gedaan. Mijn fout, maar dat kan toch ook op een normale manier gevraagd worden
ipv deze insinuatie. Trouwens als het een foto van een influencer was geweest met deze trui, waren jullie er dan ook over gevallen?

2 likes


Iemand geïnteresseerd in deze vintage Levis shorts? Ze zijn een vintage maat 29, passen als een XS, misschien een kleine S. Hoef er niks voor alleen verzendingskosten (woon wel in BE).
Anders gaat ie naar de kringloop.

Denk je dat mijn kont daar in past (gewone maat 36, jeansbroek 28 denk ik)? Anders wil ik ze wel!

Ik heb 'm net even vergeleken met een maatje 36 van Zara en daarmee komt ie wel overeen! Verschil is wel dat die jeans van Zara stretch heeft en dit shortje niet…

Ik weet dat ik vrij dun was (meestal 34, soms 36) toen ik deze paste.

Ik stuur u een pb!

Er is nog een andere kandidaat, maar ik laat je weten als ze afhaakt :blush:

2 likes

Hoi allemaal!

Ik wil graag mijn Fitbit Alta HR in de kleur rose gold verkopen!
Hij werkt nog perfect, maar ik heb inmiddels mijn doelen behaald en hierdoor draag ik hem nooit meer en dat is natuurlijk zonde.

Je krijgt er vier bandjes bij en uiteraard de oplaadkabel. Een van de roze bandjes is wat verkleurd, vandaar dat ik een nieuw setje van Fitbit kreeg.

Ik kocht hem nieuw voor €169,95, en voor €85 stuur ik hem graag naar je op!

3 likes

Ik verkoop mijn macbook pro uit 2011 met een 13inch beeldscherm. Ik dacht zelf aan 425euro, er zit overigens nog een oplaadkabel bij!

Ik verkoop deze broek van Monki maat 44. Ik heb hem een paar keer aangehad, maar ik ben erg lang en vind hem eigenlijk toch wat te kort. Ik verkoop hem voor €15 exclusief verzendkosten.

2 likes

Wat een gave broek! Wat voor stof is het en stretcht ie een beetje?

Het is 100% Polyester en er zit wel een klein beetje stretch in. Het is iig geen stugge broek.

Thanks, ik ga er even overna denken! Ik heb namelijk al een broek die er heel erg op lijkt haha.
PS. Je hoeft het niet voor me vast te houden hoor.:blush:

1 like

Ben je een kleine 44? Of juist iets ruimer?