Verkooptopic

Iets ruimer. Ik kan vanmiddag wel de waist opmeten dat is wellicht wat makkelijker

Boeken prijs in overleg

Mango korte trui maat L valt ruim. Bij interesse maak ik een aanfoto. 2 keer gedragen mag weg voor €15 exclusief verzendkosten

Top Monki maat M weinig gedragen want eigenlijk te klein. Mag weg voor €5 excl verzendkosten

De taillemaat is 80cm

vallen ze als een grote/kleine of normale 39?

heb je anders ook maat 39? Hoe vallen deze tegenover je andere schoenen? Meer plaats over bij de tenen of minder, …

Ik heb interesse in de twee linkse (lichtste dus). Kan je swatches maken aub?

Dan zie ik er toch vanaf denk ik, ook met de info van @booklover in het achterhoofd.
Sorry!

Ik doe 3 van mn ABH paletten weg. Heb veel te veel make-up, dus deze maken plaats. Ze zijn wel gebruikt, maar echt minimaal. Heb ze bij de douglas en bij de ABH online store gekocht, gewoon echt dus. Ik wil er €20 ps. voor hebben of €50 voor alle drie, excl. verzendkosten. Ik verzend ze in bubbeltjesplastic en super goed verpakt. Foto’s zijn een beetje crap, heb hele vervelende verlichting thuis :stuck_out_tongue: maar zo kun je het best zien hoeveel ze gebruikt zijn. Foto2: Norvina, foto3: Soft Glam, foto4: Subculture.

1 like

Mag ik soft Glam?? ;-;

Natuurlijk! Stuur je me een PB? Dan handelen we het even af :smiley:

1 like

Is Subculture nog beschikbaar?

Ja! Is de enige die ik nog beschikbaar heb :slight_smile:

Heeft er iemand interesse in een slowjuicer voor 25 euro?

Het is deze: https://www.bol.com/nl/p/domo-do9061j-slowjuicer/9200000021232861/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-58832818059-S-494910842304-9200000021232861&gclid=EAIaIQobChMI3efpye303wIVVeh3Ch0-ag4LEAQYASABEgLcy_D_BwE

Ik heb wel interesse in een aantal dingen! De nudie broeken: welke jeans maat draag jij normaal bij H&M of WE ofzo? Ik heb geen idee hoe Nudie valt, maar ik vrees dat ze me net te klein zijn.

Ah jammer ik heb ook maat 36 dus dan pas ik er ook niet in.

Hoeveel wil je ervoor hebben? :blush:

Ik zat te denken aan 35 euro (incl verzendkosten)!

Oke, dan heb ik geen interesse! Bedankt voor je reactie.

Als je een ander voorstel hebt kun je me uiteraard PM sturen! :slight_smile:

Ik heb mijn kast opgeruimd en weer wat kleding gevonden om te verkopen. Alles is eigenlijk maar een keer gedragen. Ik plaats alles even met de marktplaats linkjes (als dat mag). Dan kan je daar reageren en blijf je verder met je account hier anoniem! pb mag ook

Blazer bershka maat XS

https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1367666079.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller