Verkooptopic

Iemand interesse in (een van) deze boeken? Beetje random verzameling maar ben aan het opruimen! Mogen voor een klein prijsje weg :blush:
Rupi Kaur - Milk and honey/the sun and her flowers VERKOCHT
Plato and a platypus walk into a bar VERKOCHT
Dave Eggers - What is the what
Tom Phillips - Humans: a brief history of how we f*cked it all up VERKOCHT
Michael Pye - The edge of the world
Bill Bryson - Neither here nor there
Kate Tempest - The bricks that built the houses

Wat wil je voor de Rupi Kaurs, Plato en Tom Philips?

Ik heb je een berichtje gestuurd!

1 like

Hm gek ik zie niks.

Jurken en jasjes:

Doe me een berichtje als er iets voor je bij zit!

Ik verkoop deze Levi’s vintage 501. Hij zit me te ruim aan de bovenkant, en dan vooral aan de voorkant.
Hij is verder in mooie staat. Afmetingen zijn waist 44 cm, binnenbeen lengte 83 cm. Valt bij mij (1.86) ongeveer op de voet.

meer foto’s

1 like

Ik verkoop mijn Marc by Marc Jacobs zonnebril. Ik vind hem prachtig, maar ik heb nu een bril nodig op sterkte (geen hele ‘simpele’ sterkte)

Dit is hem op de duitse Zalando website: https://www.zalando.nl/marc-by-marc-jacobs-mmj-411-s-zonnebril-zwart-mj251e00a-q11.html
Ik heb hem een tijd gedragen en hierdoor zijn er een paar letters aan de binnenkant wat gaan slijten. Dit is ook te zien op de foto’s. Verder zit er een brillenkoker bij, maar geen doekje.
De hele bril heb ik geïnspecteerd maar ik zie geen krasjes op het montuur en de glazen.
Qua prijs zat ik te denken aan 60,- inclusief verzending, maar bieden mag ook.

Meer foto's

1 like

Kun je er geen sterkte inzetten?

Nee helaas niet :pensive: heb het al bij meerdere opticiens gevraagd. Maar sommige kunnen het helemaal niet en sommige zeggen dat het kan, maar niet mooi gaat zijn.

Wat ontzettend jammer!

Je bent jouw prijs vergeten :blush:

Neuh, je mag bieden! Dacht zelf aan rond de €35 exclusief verzending

1 like

Ik vind ze zelf wel goed donker, maar dit is wel persoonsgebonden denk ik.
Zelf heb ik nog nooit een Ray Ban gehad, dus ik kan het niet daarmee vergelijken.
Ik heb even een foto gemaakt voor je door het glas heen zeg maar. (De ramen moeten gewassen worden zie ik haha) Het zijn glazen die wat lichter worden naar onder toe, maar je ogen zitten meer aan de bovenkant/midden van het glas.

1 like

Van deze post zijn ook nog spullen te koop! Prijzen zijn niet vast dus doe een leuk bod!

Hieronder ook wat nieuwe dingen.

Suede rok costes - 20 euro - maat S

Boeken, ik dacht zelf aan 5 euro per stuk?

1 like

Leuk! Ik wil ze graag als er toch niemand wilt

Volgens mij mag er geen link naar Vinted? Maar hier een greep let me know als er interesse is:

Ik heb veel kook- en bakboeken te koop. Foto’s in de spoiler. Stuur me een pb als je interesse hebt!

Ivm verzendkosten zou het interessant kunnen zijn als we de deal uiteindelijk via vinted sluiten. Verzending is daar deze maand namelijk maar 1 euro via homerr.

kook- en bakboeken

Maison Martin Margiela x H&M enkellaarsjes maat 38.
Doe een leuk bod :grin:

2 likes

Welke maat? :blush:

Oja! Opzich wel cruciaal :rofl: . Maat 38!