Verkooptopic

Mooi! Deze wil ik wel overnemen :slight_smile:

1 like

Jeej ik heb je een berichtje gestuurd :grinning:

Ik heb deze boeken van @Celeone gekocht en gelezen en ze verdienen wat mij betreft een tweede leven. Het geschenk van de spannende boekenweek krijg je erbij.

Ik heb ze op bol besteld en 1x gelezen. Hoor het graag als iemand interesse heeft.

1 like

Hoeveel vraag je voor beide samen?

Ik heb er 35 voor betaald dus ik dacht 20? Verzenden via DHL is niet zo duur

Ik sla het voor nu eerst toch nog even over. Heb in mijn boekenkast nog vele ongelezen boeken staan die ik toch eerst van mezelf moet gaan lezen

1 like

Haha maar wat had je dan verwacht? 20 euro is wel een steal als de nieuwprijs 35 euro is :sweat_smile:

@Luzarl Heb je die van Arlidge ook gelezen? Hoe is die?

1 like

Nee die heb ik nog niet gelezen, ik stuur ze morgen op naar @DikkeKip dus zij kan misschien wel een review doen!

2 likes

Nee, het is niet dat ik vanwege de prijs afhaak. Het is een hele goede prijs vergeleken met de nieuwprijs.
De boeken lijken me zeker leuk, maar ik heb ook nog heel veel nieuw gekochte boeken in mijn kast staan die ik nog niet gelezen heb en ik het wel jammer zou vinden als ik nu nog meer boeken koop, terwijl de kans niet heel groot is dat ik ze binnenkort ga lezen.

1 like

Fair enough :star2:

@Twijfelaar ik ben nu in een boek bezig, maar ik verwacht die binnenkort uit te hebben. Zou dan wel ‘wat jij niet ziet’ als eerste lezen en een review plaatsen in het boekentopic :smile:

Nogmaals bedankt @Luzarl !
Ik kijk er naar uit

1 like

Ik verkoop:

Zonnebril:

Originele Ray Ban Aviator, met gepolariseerde glazen. Is van vriend maar hij draagt nu alleen maar zonnebrillen op sterkte, dus deze mag weg! Zat te denken aan 47.

Schoenen:

New Balance maat 40. Misschien maar 2 of drie keer gedragen, ben te verknocht aan mijn andere sneakers. Mag weg voor ca 30!

1 like

oeps vergeten! het is een xs maar hij valt groot

Maat S. Paar keer gedragen

Maat 34, nooit gedragen, kaartje zit er nog aan. Sorry voor de haar hahaha

Bieden voor beide, heb geen idee. De blouse was nieuw 125 ofzo (qua kwaliteit niet heel bijzonder, hoef er ook niet veel voor) en de rok denk ik 30.

Ik heb interesse in je unisa pumps!
Edit: ik lees je bericht nu pas goed haha, ik zal je even pb’en.

1 like

Ja, zal morgen even een foto maken!

1 like

De foto:

Samenvatting

Wegggg

Iemand interesse in dr martens maat 42?
Is dit model:

Ik heb ze overgekocht via vinted, maar ze zijn te groot! Ze zien er nog heel mooi en goed uit.

1 like

Oeh… ik heb maat 42 maar nog nooit gepast. Waar denk je aan qua prijs?

Iemand interesse in deze Bronx Cowboylaars, maar 41?
Nog nooit gedragen omdat ze met mijn zooltjes toch net te klein zijn.

Nieuwprijs €169,95

1 like