Verkooptopic

Ik heb ‘de witte kamer’ en ‘zij die zwijgt’ te koop. Ik vraag er €15 voor.

Je krijgt het boekenweek geschenk van dit jaar er ook bij! Hier heb ik nu geen foto van.

Wil je ze graag samen verkopen? Want ik ben wel geïnteresseerd in zij die zwijgt, maar de witte kamer heb ik al.

Heb hem even opgemeten. Het is een beetje lastig omdat hij bovenin weer wat smaller toeloopt. :smile:

Hij is ± 30 x 20 x 23 (lxbxh)
De rits is 37 cm lang, deze is ietsje langer

Het liefste wel ja! :blush:

Ik neem ze graag van je over! Zo leuk, boeken van een FF beroemdheid.

1 like

Snap ik!

Mega leuk! Ik stuur je een privé berichtje.

Sorry voor mijn late reactie, maar dan is ie helaas te klein voor mij!

1 like

Ik verkoop mijn RayBan zonnebril, model Gatsby. Geen krassen, inclusief ongebruikt doekje en leren RayBan hoesje. €60 incl verzendkosten! Voor meer foto’s, stuur me een berichtje.

Veel boeken hier dus ik dacht, ik wil ook nog wat kwijt. Tegen verzendkosten graag! De Twilight serie is in het Engels en de twee Hunger Games in het Nederlands. Helaas geen complete set meer.

Hoe was dat stoppen met roken boek?

Hier staat die al 6 jaar in de boekenkast dus nog geen succes :stuck_out_tongue:

Hahah, wat een gedoe is het ook he. Ik ga maar weer verder met mn kauwgumpjes :sweat_smile:

1 like

Nog gloednieuw in de doos. Zou er graag €15 euro, exclusief verzendkosten voor willen.

Mss handig de maat erbij te vermelden! En evt de foto van etsy erbij?

Ik heb een hoop zomer kleding die mij niet meer past of wat ik niet meer aan doe. Maten staan erbij. Mocht je ergens interesse in hebben, dan stuur maar een berichtje. Over de prijs komen we wel uit. Eventueel ophalen kan in Zuid-Limburg.

Summary

Topje met soort mesh achter, van America Today. Maar XS

Crop top van Zara, maat S

Een of ander jurkjes met franjes van New Yorker, maar XS

Jurkje van H&M, maat 36

Jurkje van H&M met van die trekkoorden, maat S

Topje met print en leuke bandjes achter van New Look, maat 6 (Ik denk XS?)

A-lijn/boxy jurkje van Zara, maat S

Jurkje van H&M, maat 36

Utility rokje van H&M, maat 36

Short van C&A, maat 38

Short met fijn streepje van C&A, maat 34

Short met palmboompjes van H&M, maat 38

Soort overslag rokje met nep knoopjes en een riem van H&M, maat 38

Short van H&M, maat 36

Short van H&M, maat 36

Door het wayw topic moest ik er aan denken. Ik verkoop dit Zara jumpsuit in maat m.

Ik heb een Levi’s spijkerjurk te koop van 100% lyocell in small. Helaas kan ik geen foto’s plaatsen waar ik het jurkje op aan heb, omdat ik hem niet meer pas. Zelf heb ik het jurkje voor 79,95 gekocht en maar 1x gedragen. Met of zonder touwtje te dragen.

Iemand interesse in een Fitbit Charge 3? Inclusief oplader, excl doosje.
Hij is gedragen, doet het nog goed. Mag weg omdat ik een Garmin heb gekocht.
Vrij van krasjes.

Edit: verkocht

Heb je een prijs in gedachten? Oh en welke kleur is het? Ik kan niet helemaal zien of het lichtblauw is of meer grijzig :grin:.

1 like