Verkooptopic

Jurk heel weinig gedragen maat 44/46 mag weg voor €12 exclusief verzendkosten. Eventueel heb ik ook een aanfoto.

Puma schoenen alleen binnen gedragen maat 41,5 €10 excl verzendkosten

Puma schoenen weinig gedragen maat 40,5 mag weg voor €10 exclusief verzendkosten.

Top van Never Fully Dressed, maar XS/S. Paar keer gedragen maar toch niet helemaal m’n ding

Zwarte Zara blouse, schijnt een beetje door. Maat S. Begin dit jaar gekocht, maar nooit gedragen

Gestreept pyjamabroekje van Love Stories, maat S. Nog nooit gedragen.

Leren en suede loafers van & Other Stories, maat 36. Weinig gedragen en ziet er nog prima uit.

Zwarte Zara loafers, maat 36. Paar keer gedragen gedragen

Roze Zara espadillesachtge schoenen, maat 36. Nog nooit gedragen

Zwarte lakleren derby’s van Royal Republiq, maar keer gedragen maar toch net mijn ding

Zwarte Zara playsuit met een soort van open rug, 2x gedragen maar toch niet helemaal m’n ding.

Donkergroen jurkje van van Zara met zakken maat S

Donkergrijs washed denim jurkje van Topshop, maat 34

Donkergrijs mini rokje met een soort van split van Jutka & Riska, paar keer aangehad. Maat S

Wit t-shirt met volant op de mouwen van H&M trend maat 34, nog nooit gedragen

Donkerblauwe blouse met kleine stipjes van Uniqlo maat M, 1x gedragen maar is toch te groot.

Lichtroze cateye zonnebril met gespiegelde glazen van Le Specs, gekocht bij matches fashion maar is toch niet helemaal m’n ding, heb hem ook nooit gedragen.

1 like

Yes heb hem nog, dacht aan 25?

Als iemand nog interesse heeft in de leren enkellaarsjes uit mijn eerdere post waar ik nu op reageer, dan hoor ik het graag!

Ik verkoop deze Nikes (model Air Max 200), maat 40,5 (UK 7). Heb er een paar keer op gelopen. Past met maat 39, ze vallen klein. Ik had ze van iemand nieuw in doos overgekocht op Marktplaats maar ze zijn me te breed.

Dit zijn ze: https://www.zalando.nl/nike-sportswear-air-max-200-sneakers-laag-ni111a0gi-q13.html
De originele binnenzool zit er niet in (die had de Marktplaatsverkoper eruit gehaald), er zit een andere sneakerzool in die goed past.

Mag weg voor 30 euro

Iemand interesse in donkerrode lage All Stars? Maat 39. 20 ekkies, ophalen in Utrecht of tegen verzendkosten. Ik denk dat ik ze 2x heb gedragen, maar mijn platvoeten zijn niet gemaakt voor smalle schoenen helaas.

Oeh ik ben wel geïnteresseerd!

Super. Ik DM je!

Ik verkoop mijn leren aktetas van Royal Republiq. Gekocht in 2018 voor school, maar nu bijna klaar met mijn studie en heb het dus niet meer nodig. Tas heeft kleine gebruikerssporen, maar die vallen niet op. Het is mogelijk de tas over de schouder te dragen! Originele prijs was 160,-

Mag weg voor 65!

Foto’s

Edit: Verkocht!

1 like

Iemand interesse in een Garmin VivoActive 3?
Inclusief extra Milanese zilveren bandje en een tweede oplader. Hij is 8 maanden oud, dus je krijgt nog 1 jaar en 4 maanden garantie van Coolblue erbij.

Verkocht!

The Sting - Maat L

H&M - Maat 42

Vaste prijs heb ik niet, dus doe een leuk bod

Wat voor telefoon heb jij? Heb je een idee of hij te koppelen is aan een Huawei?

Edit: Zo ja, dan heb ik wel interesse!

Het panter printrokje, is die met elastiek?
Kan het net niet goed zien.

Ik heb een Samsung, is ook Android.
Ik ging even Googlen, want ik weet het niet 100% zeker qua Huawei maar dit zegt Garmin :
https://support.garmin.com/nl-NL/?faq=pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9

Ja

Mag ik een aan-foto van die jurk? :grin:

Hoe vallen de zwarte schoenen in maat 41,5 qua maat?

1 like

Die is al verkocht helaas.

@Joakim de schoenen vallen als een maat 41. In de breedte zijn ze wat ruimer

Ik ben even een rondje gaan googlen, maar als het goed is zou het probleem tegenwoordig verholpen moeten zijn. Dus ik heb interesse in het horloge!

Ik stuur je even een pb!