Heb je deze nog? Had je een prijs in gedachten?
Ja ik heb hem nog. Nee geen prijs in gedachten eigenlijk!
Nieuwe Tom’s sandalen! Een keer gedragen, maar ze zijn toch net te groot. Is maat 39/US 8,5 maar valt meer als een 40-41 denk ik.
40 euro inclusief verzending of ophalen in Amsterdam!
Vallen de Clarks groot of klein?
Oke, dankje!
Dan vallen ze voor mij denk ik goed.
Ik ga er nog even over nadenken waarmee ik ze wil combineren/dragen. Je hoort van me, maar bij andere geïnteresseerden gewoon verkopen
Ganni topje, nieuw met kaartjes, maat 38. 30,00 euro.
Ganni rokje, zo goed als nieuw, maat 36. 25,00 euro.
Ganni rokje, maat 36. Heeft een haaltje (zie tweede foto) maar is verder nog helemaal mooi en valt niet op als je het draagt. 20,00 euro.

Boek Doortje Smithuijsen. Doe maar een bod! Nieuwprijs 20,00 euro.
Zara tijgerprint jurkje (print is iets meer geel dan op foto lijkt), maat S. 7,00 euro.
Pieces tijgerprint culottes. Maat S. 6,00 euro.
Adidas Stan Smith maat 39. Slechts twee keer gedragen. Doe maar een bod!
Oh neeeee doet dit nou niet
Kan ik ‘m tot morgen reserveren? Ga even overleggen! Mocht je een hoger bod dan 350 krijgen dan lekker verkopen hoor haha.
Wil iemand deze poster (en lijst) hebben? Geen idee waarom de foto gedraaid is?
Ik hoef er niet echt iets voor hoor maar opsturen wordt lastig. Ik kan hem in zuid Nederland ook best brengen
Ook verkoop ik het kleed en de bank op de foto. Bank is op 1 kussen na in prima staat. Hond heeft een groot deel van de hoes en het kussen opgevreten. Met een dekentje eroverheen merk je er echter niets van. Zit lekker maar wordt wel een beetje ingezakt als je er op zit. Mag voor een heel klein prijsje weg, kan in twee delen. Zelf ophalen in Breda.
Kleed is al even oud maar door de stijl zie je het er niet echt aan af. Was duur, maar ik heb een nieuw kleed. Bieden mag, of stuur maar een berichtje privé als je dat wil.
Omgekeerde vraag: heeft er iemand hier Rituals of Yalda shower foams die tegen een leuke prijs wegmogen? Is een donker blauwe foam met een rood printje
heb je deze nog? en wat wil je ervoor?
Hahaha ik vind het zo grappig dat je er ook een foto van de hond met de bank bij hebt gedaan
Toms, turquoize suede, maat 41 (w9.5). Alleen gepast, nooit buiten buiten gedragen. Heeft een klein streepje in het suede op de rechterschoen waar iets op heeft gelegen (valt niet erg op, en kan misschien zo weggeveegd worden met een suedegummetje). €25 excl. verzendkosten.
Hier zie je de zijkant beter:
Kettinkjes, bovenste rij heeft een kort kettinkje (€2 excl. verzending), de ondersten zijn lang (€4 excl. verzending).
Is er interesse in deze Timberland sandalen? Een van dé forumtrends? Ik loop er amper op en pak toch elke keer m’n birkenstocks, deze zitten me al snel te krap met warmte (mijn voeten zwellen dan teveel op). Zijn amper op gelopen. Zit nu beneden op de bank, maar kan zo even naar boven lopen voor eigen foto’s.
Maat 38.
Wat had je voor prijs in gedachten?
Ze zijn echt nog zo goed als nieuw. Zat te denken aan €45 incl. verzenden.
Sorry dan koop ik ze liever nieuw bij de webshop zelf, want daar zijn ze ook in de aanbieding 42 euro
Oh! Ik kon ze alleen in de aanbieding vinden tussen de €65 en €70 ipv €85 wat ik betaald heb. Ik zie het idd, dat zijn andere kleuren. Je mag best een tegenbod doen hoor
Ik verkoop een paar Nintendo Switch spellen. Aangezien ik graag een nieuw spel wil kopen.
Staan ook op marktplaats. Ophalen is eventueel mogelijk in Capelle aan den ijssel.
Tales of vesperia €25
Ys 8 lacrimosa of dana €35 (hoes is Duits, spel Engels)
Pokemon sword €30 euro (hoes is Duits, spel Engels) gereserveerd
Farming Simulator €30 (gekocht in Amerika)
Ik heb interesse in pokemon sword😁