Met een beetje pijn in mijn hart verkoop ik deze jurk van Guts & Gusto. Ik heb hem begin juli gekocht en werd verliefd op het model, maar tegen de tijd dat ik me realiseerde dat de kleuren niet mijn ding zijn en ik hem niet ga dragen had ik de kaartjes er al afgeknipt en was het te laat om hem terug te sturen.
Het is een maat M/L. Met mijn (grote) maat L past hij prima maar mijn zusje met maat M heeft hem ook gepast en bij haar zat hij ook mooi. Lekker veelzijdig dus haha.
Ik heb een aanfoto van mezelf maar die stuur ik bij interesse liever via pb.
Omdat hij ongedragen is, is mijn richtprijs €30 (incl verzenden via brievenbus) maar ik sta ook open voor een leuk bod.
Ik verkoop deze knielange rok van Sissy Boy. Het is officieel maat S, maar zoals vaak bij Sissy Boy valt het groot (denk M/L). Ik verkoop de rok omdat hij mij niet zo leuk staat als dat ik in eerste instantie dacht. Ik heb 'm maar 1 keer gedragen.
Ik denk zelf aan 20 euro.
Oeh heb je een aan foto?
Hoop dat dit een beetje een beeld geeft. Geef svp even een seintje als je dit gezien hebt, dan haal ik het weer weg😇
**weg, duurde te lang
Zou je de breedte voor mij op kunnen meten bij het elastiek? Ik kan je geloof ik niet een privébericht sturen.
Ik verkoop mijn switch (nieuwer model dus langere accuduur) + animal crossing staat erop en los heb ik het spel Ring fit incl accesoires.
En een supermario travel case.
Ahh snap ik, geen probleem
Wat wil je voor de Stan Smiths schoenen hebben incl verzenden?
35 inclusief verzenden?
Zeker, die is 33cm!
Iemand nog interesse in dit boek? Het heeft bij mij uiteindelijk wel mijn mindset verandert en ben niet meteen tijdens het lezen maar denk enkele maanden later helemaal gestopt. Ik denk wel mede door het boek (en veel wilskracht haha).
Dacht zelf aan 10 inclusief de verzendkosten.
Ik overweeg mijn PS4 500gb (+ 1 controller) te verkopen. Hij is zo goed als nieuw. Ik rook niet en heb geen huisdieren. Iemand interesse?
Ik verkoop mijn telelens 55-250mm voor Canon omdat ik 'm echt noooit gebruik. Ideaal voor de liefhebbers van natuurfotografie, iets minder geschikt voor mezelf omdat ik voornamelijk portret- en eventfoto’s maak. Lenskap, lensdop en UV-filter zitten erbij. Lens is in uitstekende staat, goed onderhouden.
Misschien niet onbelangrijk: ik woon in de buurt van Antwerpen, België! Verzenden is geen enkel probleem maar wordt misschien wel een dure zaak.
Wat wil je er voor hebben en in welke regio woon je?
Is deze jurk met elastiek of zit er ook een rits in bij de taille? Kan het slecht zien op de foto’s / linkje.
Ik woon in Rotterdam (en ben binnenkort in de regio Groningen). Een concrete vraagprijs heb ik niet in gedachten. Volgens een snelle Google search kost de PS4 nu nieuw 321 euro. Wat er tweedehands voor wordt gevraagd moet ik nog opzoeken. Als je interesse hebt, mag je altijd een redelijk bod doen.
Zie DM
Heb je een richtprijs?