Omgekeerde vraag: heeft er iemand hier Rituals of Yalda shower foams die tegen een leuke prijs wegmogen? Is een donker blauwe foam met een rood printje
heb je deze nog? en wat wil je ervoor?
Hahaha ik vind het zo grappig dat je er ook een foto van de hond met de bank bij hebt gedaan
Toms, turquoize suede, maat 41 (w9.5). Alleen gepast, nooit buiten buiten gedragen. Heeft een klein streepje in het suede op de rechterschoen waar iets op heeft gelegen (valt niet erg op, en kan misschien zo weggeveegd worden met een suedegummetje). €25 excl. verzendkosten.
Hier zie je de zijkant beter:
Kettinkjes, bovenste rij heeft een kort kettinkje (€2 excl. verzending), de ondersten zijn lang (€4 excl. verzending).
Is er interesse in deze Timberland sandalen? Een van dé forumtrends? Ik loop er amper op en pak toch elke keer m’n birkenstocks, deze zitten me al snel te krap met warmte (mijn voeten zwellen dan teveel op). Zijn amper op gelopen. Zit nu beneden op de bank, maar kan zo even naar boven lopen voor eigen foto’s.
Maat 38.
Wat had je voor prijs in gedachten?
Ze zijn echt nog zo goed als nieuw. Zat te denken aan €45 incl. verzenden.
Sorry dan koop ik ze liever nieuw bij de webshop zelf, want daar zijn ze ook in de aanbieding 42 euro
Oh! Ik kon ze alleen in de aanbieding vinden tussen de €65 en €70 ipv €85 wat ik betaald heb. Ik zie het idd, dat zijn andere kleuren. Je mag best een tegenbod doen hoor
Ik verkoop een paar Nintendo Switch spellen. Aangezien ik graag een nieuw spel wil kopen.
Staan ook op marktplaats. Ophalen is eventueel mogelijk in Capelle aan den ijssel.
Tales of vesperia €25
Ys 8 lacrimosa of dana €35 (hoes is Duits, spel Engels)
Pokemon sword €30 euro (hoes is Duits, spel Engels) gereserveerd
Farming Simulator €30 (gekocht in Amerika)
Ik heb interesse in pokemon sword😁
Met een beetje pijn in mijn hart verkoop ik deze jurk van Guts & Gusto. Ik heb hem begin juli gekocht en werd verliefd op het model, maar tegen de tijd dat ik me realiseerde dat de kleuren niet mijn ding zijn en ik hem niet ga dragen had ik de kaartjes er al afgeknipt en was het te laat om hem terug te sturen.
Het is een maat M/L. Met mijn (grote) maat L past hij prima maar mijn zusje met maat M heeft hem ook gepast en bij haar zat hij ook mooi. Lekker veelzijdig dus haha.
Ik heb een aanfoto van mezelf maar die stuur ik bij interesse liever via pb.
Omdat hij ongedragen is, is mijn richtprijs €30 (incl verzenden via brievenbus) maar ik sta ook open voor een leuk bod.
Ik verkoop deze knielange rok van Sissy Boy. Het is officieel maat S, maar zoals vaak bij Sissy Boy valt het groot (denk M/L). Ik verkoop de rok omdat hij mij niet zo leuk staat als dat ik in eerste instantie dacht. Ik heb 'm maar 1 keer gedragen.
Ik denk zelf aan 20 euro.
Oeh heb je een aan foto?
Hoop dat dit een beetje een beeld geeft. Geef svp even een seintje als je dit gezien hebt, dan haal ik het weer weg😇
**weg, duurde te lang
Zou je de breedte voor mij op kunnen meten bij het elastiek? Ik kan je geloof ik niet een privébericht sturen.
Ik verkoop mijn switch (nieuwer model dus langere accuduur) + animal crossing staat erop en los heb ik het spel Ring fit incl accesoires.
En een supermario travel case.
Ahh snap ik, geen probleem
Wat wil je voor de Stan Smiths schoenen hebben incl verzenden?
35 inclusief verzenden?