Zeker, die is 33cm!
Iemand nog interesse in dit boek? Het heeft bij mij uiteindelijk wel mijn mindset verandert en ben niet meteen tijdens het lezen maar denk enkele maanden later helemaal gestopt. Ik denk wel mede door het boek (en veel wilskracht haha).
Dacht zelf aan 10 inclusief de verzendkosten.
Ik overweeg mijn PS4 500gb (+ 1 controller) te verkopen. Hij is zo goed als nieuw. Ik rook niet en heb geen huisdieren. Iemand interesse?
Ik verkoop mijn telelens 55-250mm voor Canon omdat ik 'm echt noooit gebruik. Ideaal voor de liefhebbers van natuurfotografie, iets minder geschikt voor mezelf omdat ik voornamelijk portret- en eventfoto’s maak. Lenskap, lensdop en UV-filter zitten erbij. Lens is in uitstekende staat, goed onderhouden.
Misschien niet onbelangrijk: ik woon in de buurt van Antwerpen, België! Verzenden is geen enkel probleem maar wordt misschien wel een dure zaak.
Wat wil je er voor hebben en in welke regio woon je?
Is deze jurk met elastiek of zit er ook een rits in bij de taille? Kan het slecht zien op de foto’s / linkje.
Ik woon in Rotterdam (en ben binnenkort in de regio Groningen). Een concrete vraagprijs heb ik niet in gedachten. Volgens een snelle Google search kost de PS4 nu nieuw 321 euro. Wat er tweedehands voor wordt gevraagd moet ik nog opzoeken. Als je interesse hebt, mag je altijd een redelijk bod doen.
Zie DM
Heb je een richtprijs?
Origineel kost de lens €250, ik heb m amper gebruikt en is nog in uitstekende staat dus ik zou er graag de helft voor krijgen.
Als niemand Everything, everything wil neem ik die graag van je over. Heb hem al gelezen maar een leerling heeft hem uit mijn kast gepikt en zou hem graag weer hebben.
Wat vraag je voor de boeken? Ik vermoed dat het verzonden moet worden en als het meerdere zijn is het verzendtarief van €7 altijd zo jammer…
Ik heb evt interesse in:
Normal People
Hole in the Middle
Everything Everything
Wonder
Girl in Pieces
(moge duidelijk zijn; leuke boeken lees je, haha!)
Mag ook altijd in PM, natuurlijk.
Ik verkoop deze mooie jurk van de Zara, ik hoopte dat ik hem nog eens ging passen maar denk het niet. Het is een maat m maar valt klein, dus eerder een s.
En deze roze fluwelen mint & berry rok in maat 38
The bastard! How dare she?
Ik vind het zo leuk als mensen hier boeken online zetten
Ik verkoop mijn crossbody bag van Rebecca Minkoff!
Vrijwel niet gebruikt. 20cm breed en 12cm ‘hoog’. Nieuwprijs was 199,-
De tas is gemaakt van echt leer en sluit dmv een drukknoop. Er zit geen rits in de tas.
Prijs: 50 excl verzendkosten
Oeh ja heb interesse. Alleen weinig ruimtelijk inzicht. Vind je het goed als ik hier morgenochtend op terug kom? Kan het nu niet opmeten.
Edit: ik heb een ander klein tasje en die online opgezocht. Ik wel hem wel overnemen. deze kleur is geweldig!
Hoe lang is de rok? Knielengte of midi rok?