Verkooptopic

Ik ga toch deze jurk verkopen. Ik draag hem nooit (heb hem 1x gedragen), maar hij is wel echt tof. Nieuwprijs was 30, maar hij mag weg voor 15 excl vzk



Bij mij komt hij net bij de knieën, maar ik ben wel 1.86m. De jurk is zonder riempje! Door het licht op de foto lijkt de jurk wit, maar hij is beige. Het is een maat S, valt ruim

1 like

Nike air force maat 38 zien er nog super netjes uit. Maar 1 keer op gelopen
Richtprijs 40 euro exl verzending

Dr martens delaney maat 38
Zijn gedragen maar niet stuk
Mag voor 20 euro exl weg

Welke maat?

1 like

Niet mijn maat helaas haha!

1 like

Ik heb een aantal dingen in de verkoop!


Grijze winterjas van Selected Femme. Paar keer gedragen en in zeer goede staat. Mag voor 50 euro weg (exclusief verzendkosten). Maat L.

Ook nog een foto van de website:


Tot slot een spijkerrokje van Sissy Boy (maat L), mag weg voor 7 euro

Oeeh interesse in de air force!
Is het mogelijk om de binnenzolen eruit te halen? Ivm mijn steunzooltjes.

Jas maat S/M, vorige zomer twee keer gedragen, helaas niet mijn ding.
Gekocht voor €60 euro en mag weg voor €25 incl. verzenden.

Aanfoto:

Samenvatting

2 likes

Officieel zitten ze vast. Maar heb net heel voorzichtig geprobeerd en volgens mij krijg je ze redelijk makkelijk los

Love it dat je je shawl om hebt. Precies zoals ik je voor me zie in mn hoofd

1 like

Oh dat is al voldoende! Bij de ene nikes moet ik ze eruit halen en bij de ander niet. Ik stuur je een pb.

Verkoop je deze nog? :blush:


Nieuwe moon magic ruwe maansteen ring in maat 8. Is me helaas te groot. Bij interesse deel ik een eigen foto. Ik zou er graag 20 euro voor willen.

Deze is leuk! Ik heb wel interesse!

Mocht @JaneDoe hem niet passen of houden of willen vind ik hem ook leuk :innocent:

Ik ga tóch voor een nieuwe camera. Hopelijk maak je er iemand anders blij mee!

1 like

Ik verkoop deze Nike air… ze staan ook op MP als je liever via daar koopt
Maat 41. Ik voelde stiekem in de winkel al dat ze te klein waren, maar een maat groter was er niet en ik vond ze te leuk om ze te laten staan.
Ze zijn bijna niet gedragen. Ik wil er graag minimaal 40 euro voor (vraagprijs op MP is 50)

Leuk! Hoe vallen de schoenen? Ik heb maat 41, zouden ze dan ook te klein zijn denk je?

1 like

Weet ik niet zo goed. Heb je andere Nikes toevallig? Ik heb van vans en dr martens echt 42. Allstars ook (maar ik draag ook steunzooltjes)

1 like

Sorry voor dubbelpost

Verkoop ook nog (echt maar een paar keer gedragen) donkerblauwe lage allstars, ik wilde ze graag als aanvulling hebben, tot ik er daarna achter kwam dat ik nooit blauw draag :joy:

25 euro, maat 41

Thanks, ik heb geen andere Nikes en ik ga het er dan maar niet op gokken! Succes met de verkoop!

1 like