Verkooptopic

Bed van IKEA 140x200. Kleine beschadiging aan de rechterkant. Mag weg voor €20 ophalen in Rdam

Ik heb m’n kast opgeruimd, alles is niet/weinig/een enkele keer gedragen.


Heb even geen eigen foto, maar roze sjaal van Weekday. Richtprijs 15 euro.


Top van Topshop, nooit gedragen, kaartjes zitten er nog aan. Richtprijs 15 euro. Is moeilijk op de foto te zetten dus even van internet geplukt. Maat 38, maar valt meer als 36.


Pantalon H&M, nooit gedragen. Maat 36. Richtprijs 10 euro.


Hele slechte foto, maar donkere linnen pantalon van de H&M. Maat 40. Enkele keer gedragen, richtprijs 10 euro?


Zonnebril Cheap Monday. Richtprijs 7,50.


Top H&M, maat 38. Paar keer gedragen. Richtprijs 7,50?


Jurkje Pieces, donkerblauw/wit gestreept. Maat S. Paar keer gedragen, richtprijs 10 euro.


Jurkje Pull&Bear, maat M. Paar keer gedragen, richtprijs 10 euro.


Pantalon H&M, maat 36. Richtprijs 7,50 euro.


Jasje H&M, maat S. Richtprijs 10 euro.


Mocki jeans van Monki, slim mid waist. Maat 29. Richtprijs 10 euro.

Mocht je interesse hebben, kan ik ook aanfoto’s maken. Mocht je meerdere dingen willen kopen kunnen we overleggen met de prijs en alles zijn sowieso richtprijzen!

Jumpsuit Monki, gedragen, maat L, 9 euro exclusief verzendkosten.

Broek Monki, maat XL, niet gedragen, 6 euro exclusief verzendkosten.

Broek Urban Outfitters, maat L, vrijwel niet gedragen, 6 euro exclusief verzendkosten.

Jumpsuit Monki, maat L, weinig gedragen9 euro exclusief verzendkosten.

Levi’s shirt, maat XL, vrijwel niet gedragen, 6 euro exclusief verzendkosten.

Topshop shirt, maat 44, vrijwel niet gedragen, 5 euro exclusief verzendkosten.


Adidas shirt, maat M, vrijwel niet gedragen, 10 euro exclusief verzendkosten.

H&M shirts, maat L (rode shirt is maat M), gedragen, samen voor 5 euro exclusief verzendkosten los 2,50 per stuk.



Monki jurk, maat M/L, gedragen, 6 euro exclusief verzendkosten. (sorry niet gestreken:))


Broek Asos, maat 46, weinig gedragen, 10 euro exclusief verzendkosten.

Mocht je interesse hebben, kan ik ook aanfoto’s maken. Mocht je meerdere dingen willen kopen kunnen we overleggen met de prijs en alles zijn sowieso richtprijzen!

H&M broek, maat XL, gedragen, 6 euro exclusief verzendkosten.

Monki jurk, maat XL, weinig gedragen, 10 euro exclusief verzendkosten.

Stippenblouse Monki, maat XL, vrijwel niet gedragen, 12 euro exclusief verzendkosten.

Poezenshirt, maat M/L, gedragen, 5 euro exclusief verzendkosten.


Cactus shirt, maat M/L, weinig gedragen, 6 euro exclusief verzendkosten.


Ik verkoop deze jurk uit de Conscious lijn van H&M. Maat XS maar ik draag normaal maat S, deze jurk valt ruim door de vele stof. Ik draag hem niet omdat ik de mouwbanden te strak vind - beetje gevoelig daarvoor haha.

€32 ex verzendkosten

2 likes

Heeft iemand interesse in de volgende kledingstukken?


Boohoo chique pantalon met split in maat S. 2 keer gedragen. Richtprijs is €37, 50 inclusief verzendkosten (binnen NL).


Nieuwe zwarte plooirok maat S. Richtprijs is €30 inclusief verzendkosten (binnen NL).


Stoere donkergrijze jeans maat 27. Richtprijs is €25 inclusief verzendkosten (binnen NL).

Dit helpt niet met de verkoop, maar kun je de mouwen niet losser maken? Dat elastiek kan er vast makkelijk uit en dan kun je er een ruimer elastiek in terug doen.

Dat is met deze helaas niet echt een makkelijk klusje, haha. Weet niet of je het goed genoeg kunt zien, maar elastiek is helemaal doorgestikt in een brede band.

Ah shit, ja dat is niet heel makkelijk. Dan snap ik je helemaal! Ik vind dat zelf ook niet prettig. Het is wel echt een leuke jurk.

Dit heb ik ook met een blouse, echt pure haat. En aan de binnenkant heb ik een deel losgetornd, zodat je het niet direct ziet. Nu zit het een stuk comfortabeler.

1 like

Ik verkoop mijn lichtroze lage Vans, maat 38! Heb ze gekocht voor in de sportschool maar echt maar drie keer gedragen omdat ze vloeken met al mijn sportleggings :sweat_smile:. Ik dacht aan 25eu excl. verzending?

Ik kan vanmiddag een foto maken, ben nu niet thuis!

Ik verkoop best een boel!

Samenvatting

Tie dye jurkje S 5 euro excl
Jumpsuit topshop maat 36/s 7.50 excl
High waist krijtshort heeft geen maat maar ik schat XS/S 7.50 excl
Zwart skaterjurkje S 5 euro excl
Zwarte maxi jurk met mesh S 5 euro excl

Sorry foto’s staan een beetje door elkaar !

Oh die vind ik heel leuk! Vallen ze gewoon als een normale 38?

Ja! Ik heb in ieder geval in al mijn schoenen 38, en deze zitten voor mij gewoon goed. :slight_smile:

Iemand toevallig interesse in een zwarte, zo goed als nieuwe, Samsung Galaxy Watch Active 2 (40mm)?

Is net een maand oud dus nog met garantie. Gekocht bij de koele blauwe. Inclusief doosje, oplaadkabeltje, extra bandjes en 4 beschermcases. Zonder krassen. Werkt perfect.

Zal straks even foto’s maken.
Qua prijs dacht ik aan €170 incl alle accessoires dus

Heel veel webshops nemen nog retourzendingen aan na de uiterlijke datum

Niet als je ze al buiten gedragen hebt, neem ik aan :upside_down_face:

Ahhh dat wist ik niet! Ik dacht omdat je zei ‘net te laat met retourneren’

Doe een leuk bod!

Blouse Maison scotch maat 1 (S)

Jurk Mango maat S

1 like

Ik verkoop deze proefdrukken van mijn siertegels incl ophangsysteem Prijs reiger €75
Prijs vis €70

2 likes