Verschrikkelijke reclames

16 likes

Alles van ASR met die rappert erin :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

PODS PODS PODS PODS PODS IK KAN HET NIET. MEER. AAN.

13 likes

Vond die van Almhof al niet zo maar met die tweeling is het extra irritant

8 likes

HAAT HAAT HAAT deze ja! :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

één, twee, HATSEKKIDEEEEEE :sleepy: :sleepy: :sleepy:

9 likes

Kruidvat elke keer als Hadewich Minis schreeuwt wat de week aanbiedingen zijn.

Verschrikkelijk, stem gaat recht door m’n ziel.

En alle Jumbo reclames met die dikke Frank waarin hij zo’n enorm onbehouwen en nutteloze man/vader/persoon is.

14 likes

Oh en tegenwoordig al die Scandinavische oude ex sporters waar je nog nooit van gehoord hebt die met een nagesynchroniseerde stem vertellen dat sporten op oude leeftijd heel belangrijk is en ze dat nog goed kunnen dankzij een vitaminepil.

En dan hebben ze ook nog eens die stotterende erben wennemars gestrikt die het wel in zijn eigen stem verteld.

4 likes

Offff die van trekpleister, wat ze in de reclame uitspreken als tuhhhhhrekpleister

1 like

Gadverdamme en dat hij staat te trappen tegen een aangekoekt stuk vet in een pan

2 likes

Die van K.PN met dat ‘ik heb je lief liedje’.

Dat dat meisje aan het einde zingt: eElllkeE DaAag

14 likes

Er was een paar jaar geleden ook zon reclame waarin je dan afwas opgestapeld zag en in de vaatwasser en dan hoorde je “afwas, afwas, AFWAS”
Ik haat die reclame ook heel erg omdat ik afwas ook heel erg haat en het erge is dat het zo is blijven hangen dat als ik de afwas zie staan ik dat stemmetje in mn hoofd krijg met AFWAS AFWAS

En het meest irritante vind ik nog dat ze in die reclame nota bene een vaatwasser hebben, echt wtf is het probleem dan van AFWASSSSSS

1 like

Why nut

16 likes

Word helemaal agressief van de Vinted reclame

Draag je het niet? Verkoop het dan!

4 likes

De afgelopen dagen krijg ik bijna bij ELKE video die ik wil zien deze als reclame. En dan steeds weer een ander duo.
LAAT ME MET RUST. Kan met niet voorstellen dat iemand ineens denkt: nou een Seat die moet ik hebben!!

1 like

Ohhh en echt iedere auto reclame. Niet om de reclame zelf, maar echt puur omdat ze ALTIJD een irritante slome cover gebruiken van meestal goede nummers.

Haha de reclame die ik verschrikkelijk vond is gelukkig al van de tv af. SEATS EN SOFAS SEATS EN SOFAS SEATS EN SOFAS

10 likes

Op de radio (Arrow Classic Rock) hoor ik heel vaak een reclame van “Cozy balls”, een boxershorts merk. Ik vraag me af hoe men zou reageren als er een merk als Cozy tits is, ofzo. Ik heb toch het idee dat dat minder geaccepteerd zou zijn

1 like

Die reclame van undiemeister. Please verdwijn van beeld met die versleten mannen onderbroeken / boxers

3 likes

Haha in België is het ‘HUPPAKEE’. Ik was dan ook verbaasd toen ik op de Nederlandse televisie hatsekkidee hoorde :smiley:

1 like