Al die klene drop reclames kunnen op de schroothoop
“Waarom spoel je je vieze vaat dan eerst voor in de WwaAa-aAAa-aAAAaA-aaaAasbak?”
En elke keer zit ik weer te wachten tot dat vervelende stukje komt.
Ik heb die zin drie keer gelezen en snap nog steeds de ballen van
Ik was zo gefascineerd door de vreselijkheid van deze reclame dat ik ‘m de eerste keer van schrik helemaal uitgekeken heb. Nu denkt YT dat ik dit leuk vind
Haha dat had ik ook inderdaad! Fascinerend maar ook vreselijk.
Idd die reclames werken te erg op mijn lachspieren . Laatst was er iemand van verisure bij ons om het systeem serieus aan te prijzen. En mijn zus zei letterlijk (zij had die reclames dan ook nog nooit gezien) kan je het dan ook gelijk installeren? Ik draaide me toen om naar die gast en zei:’ Dan moet je wel zeggen 'natuurlijk! Zoals in de reclames ’
.
Die ‘reclame’ over onvindbare primaire tumoren. Ik snap dat die ook aangrijpend en heftig bedoeld is, maar ik vind die stem die zegt ‘het is alweer tien naar geleden dat ik je vermoord heb’ zo akelig. Bijna psychotisch aanvoelend of ik weet niet. Voel me er echt naar van, en denk naarder dan de bedoeling is
Disclaimer; ik heb dus niets tegen het doel etc en ik vind het vreselijk dat er zoveel mensen ziek worden/overlijden aan onvindbare tumoren, dit gaat me puur om de reclame.
En dan die bestuurder nog boos aankijken ook
In het rijtje slechte slogans voor steden zag ik net:
Venlover
‘Ik heb superkrachten.’
Ik snap dat dit leuk voor kinderen is, maar dit is overduidelijk door een abled persoon verzonnen.
En die reclame met Patricia Paay die net doet alsof ze bij de Postcode Loterij zit, maar eigenlijk een badkamer weggeeft
Volgens mij wil een kindje met een lichaamsbeperking (ik noem het even zo, want sommige zijn van tijdelijke aard) geen superheld zijn, maar het liefst normaal. Net zoals alle kinderen naar school gaan en klauteren op het speelrek
Maar dan is zo’n reclame niet flitsend genoeg
Constant krijg ik pop ups met Ed Sheeran z’n kop. Sinds wanneer luister ik vrijwillig naar Ed Sheeran, Google? Juist jullie horen dat te weten!
Is dit echt een ding nu? Kortere versies van nummers omdat niemand meer een aandachtsboog langer dan 1 minuut heeft?
Nouja, ze mogen zijn muziek inkorten tot 1 seconde, daar wordt iedereen alleen maar beter van.
Kwam hierheen om deze te posten. Wat een schijtreclame, ben elke keer weer zo verdrietig om die bal. En sws verwend gedrag