Ben blij dat deze reclame bijna van de buis is. Ik heb nog nooit zo’n verveelde “rapper” gehoord en dan dat zogenaamde gevoelige gezang op het einde met die tekst dat nergens op slaat.
Ik zie nu voor de tweede keer de S’Moret reclame (een soort zuivelspread?) en echt verschrikkelijk hoe een Nederlander een soort Frans accent na probeert te doen, wat een irritante reclame.
En dat het er goor uitziet en ik ervan moet kokhalzen. Echt, weg met die reclame plzzz
Tja, je kan moeilijk in een restaurant Axe gebruiken
Heeft iemand al 500x decupré gezegd? Zo ja zeg ik het graag nog een keer
Die kop van dat wijf
Die text die nergens opslaat
De variant met koert-Jan de Bruin
Echt allerkutste
Hahahaha ja die ergert me het meest
De matrassen worden trouwens door jullie gemaakt in hellevoetssluis VOELT TROUWENS HEERLIJK AAN met medische technologie
Is toch geen zin meer meid
Ik kijk soms TLC en ik erger me dood aan de uitspraak van Discovery PLAHS
Op youtube krijg ik nu steeds een reclame met: “gefeliciteerd met ons seksleven” op een taart en dan laat die man allemaal statistieken zien en daarna kan ik hem gelukkig wegklikken
Whut
‘Hartjes smaken naar verliefde aardbeien’…welke malloot verzint deze waardeloze Haribo reclames.
De nieuwe reclame van Zalando. Wtf is dit voor iets raars.
Ik kreeg net deze vage reclame voor een sportcoach. Hij en zijn team zijn, volgens hem, spartanen. Spartanen uit de middeleeuwen waren in shape, omdat ze geen netflix keken.
Ik moet echt een potje huilen van deze domheid
Verisure😡
Yo wie is die chick met die bruine krullen? Je ziet haar in elke Nederlandse reclames. Robijn, Douwe Egberts, Seats & Sofas, die waarbij ze een oude man helpt, waarschijnlijk in een corriereclame.
Vanaf 35 seconden.
Ze is een beetje de bruinharige versie van die webshopmodel.
Die Alpecin reclame waarin een aantal random mannen zeggen “waarom ik Alpecin gebruik? Omdat ik m’n haar wil behouden” en daarna de voice over met “vecht voor je haar” maar ik snap niet of hij nu bedoelt dat die shampoo voor je haar vecht of dat je dat zelf ook nog moet doen?
Hoe dan ook, vecht voor je haar en die fles ziet eruit als autoshampoo (hoezo heeft een auto shampoo en niet gewoon fucking wasmiddel?)
Hahahah, nooit gehoord, maar dat is nog stommer. Kende dat product ook niet voor vandaag.