Wow hij lijkt op Steven Spielberg
Deze wordt maandelijks hier gepost met een reden
Echt he, ik heb hem weleens opgezocht en hij heeft blijkbaar al 25 jaar ervaring in dit vakgebied
Zoo irritant! Hij sputtert ook zo als hij praat.
‘Advocatenkantoren’, lekker specifiek weer
Die reclames van Domino’s waarbij de polderversie van James McAvoy te vrolijk met pizza en kip voor de deur staat 🥲
Nu ook met dat gezin en die gospelkoor
Ja ik voel de spetters ook gewoon door m’n scherm heen komen. En de knop om de advertentie mee af te breken komt altijd pas precies na dat spettermoment
Krijgen jullie ook 100x per dag die reclame van die app van RuPaul op YouTube? Serieus… ik heb nog nooit een aflevering gekeken, maar toch denkt YouTube dat ik dit leuk vind?
Ga weggg
Krijg die voornamelijk op insta. Op YouTube wordt ik bekogeld door die Belvilla reclame
Ik denk dat Facebook bij mij snel doorhad dat ik die app niet zou downloaden, maar Google houdt nog even vol hahaha
Oh die Belvilla reclames zijn ook kut
Sander met z’n Bitcoinboefjes en Cryptocowboys. Houd op😠
Ik vond dat stiekem wel leuk gevonden
Zo echt he. Alsof ze een willekeurige student van straat hebben geplukt en gevraagd of hij voor een kratje bier in een reclame wil spelen.
Gozeur
Die belachelijke My Heritage reclame waarbij de beste vrouw verkleed in een of ridderpak van de feestwinkel voor joker staat.
Ja dit is dezelfde maar dan een kortere versie. Er is er ook 1 dat ze dus dat belachelijke pak aanheeft
Hoop dat die vrouw flink wat geld heeft gekregen voor die gare reclame