Verschrikkelijke reclames

Die zit er nog steeds in
meme

Deze vibes!

3 likes

5 reclames over goede voornemens achter elkaar (Kruidvat, ah, Jumbo en slankie oa) :angry:

Kill meeee

3 likes

Kreeg nu de versie in dat harnas dus heb even een screenshot gemaakt lol

1 like

En ook nog zo’n muts :sweat_smile:

Laat me. Ik wil gewoon series bingen

4 likes

“wij van Decupre.,…”
:face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Die fucking Verisure-reclame op de radio. Hij zit echt in elk reclameblok. Ik trek dat nepgesprek en die zelfvoldane stemmen echt niet.

5 likes

Zelfs mijn vader zei ‘toch wel knap dat je nu nog zo’n slechte reclame kunt maken’ :joy:

1 like

Die undimeister reclames moeten verboden worden. En die Bamigo onderbroeken mogen ook oprotten.

8 likes

Die Hello Fresh reclame die eindeloos duurt, en dan vooral die vent die heel vies “Mezelf verwennen” zegt :persevere:

1 like

Ik heb bijna het idee dat het strategie is? Zowel de radioreclame als de reclames op tv/youtube zijn zo slecht en zoooo cringewaardig dat dit wel bijna expres moet zijn gedaan. Want eerlijk; de naam Verisure blijft wel hangen, en ik heb meermaals mensen hun ergernis horen delen over de reclames

3 likes

Ja, dat zou heel goed kunnen. De nieuwe reclame is ook weer echt :roll_eyes:

2 likes

Ik lees het echt in steenkolen Engels

ferry sjurrr

1 like

Ik word ZO boos, bijna agressief van deze reclame en die kop van hem :rage::face_with_symbols_over_mouth:

8 likes

ANDYYYY

1 like

Die reclame van Plusdental.
Schat, je ziet een invisalign altijd heel duidelijk zitten en in jouw geval hoor ik het ook.

2 likes

Geef je geld toekomst :face_with_symbols_over_mouth: ik geef m’n toekomst liever geld

Die fucking reclame van de lidl met dat belletje. ZO mega irritant. En dan elke keer die tweede reclame waarbij ze constant op dat belletje drukken. Gaat echt door merg en been. Ten eerste begint de hond te huilen als een wolf en ten tweede staat het voor mij gelijk aan ongeduldige gasten (wanneer je in de horeca hebt gewerkt snap je wat ik bedoel aka receptie/keuken). Die bel staat voor mij gelijk aan heel veel stress en ik voel het dan ook gelijk :joy::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Laat mij nou een tikkie ongezond zijn

4 likes