Die zit er nog steeds in
Deze vibes!
Die zit er nog steeds in
Deze vibes!
5 reclames over goede voornemens achter elkaar (Kruidvat, ah, Jumbo en slankie oa)
En ook nog zo’n muts
“wij van Decupre.,…”
Die fucking Verisure-reclame op de radio. Hij zit echt in elk reclameblok. Ik trek dat nepgesprek en die zelfvoldane stemmen echt niet.
Zelfs mijn vader zei ‘toch wel knap dat je nu nog zo’n slechte reclame kunt maken’
Die Hello Fresh reclame die eindeloos duurt, en dan vooral die vent die heel vies “Mezelf verwennen” zegt
Ik heb bijna het idee dat het strategie is? Zowel de radioreclame als de reclames op tv/youtube zijn zo slecht en zoooo cringewaardig dat dit wel bijna expres moet zijn gedaan. Want eerlijk; de naam Verisure blijft wel hangen, en ik heb meermaals mensen hun ergernis horen delen over de reclames
Ja, dat zou heel goed kunnen. De nieuwe reclame is ook weer echt
Ik lees het echt in steenkolen Engels
ferry sjurrr
ANDYYYY
Die reclame van Plusdental.
Schat, je ziet een invisalign altijd heel duidelijk zitten en in jouw geval hoor ik het ook.
Geef je geld toekomst ik geef m’n toekomst liever geld
Die fucking reclame van de lidl met dat belletje. ZO mega irritant. En dan elke keer die tweede reclame waarbij ze constant op dat belletje drukken. Gaat echt door merg en been. Ten eerste begint de hond te huilen als een wolf en ten tweede staat het voor mij gelijk aan ongeduldige gasten (wanneer je in de horeca hebt gewerkt snap je wat ik bedoel aka receptie/keuken). Die bel staat voor mij gelijk aan heel veel stress en ik voel het dan ook gelijk