Een nieuwe variant :’(
Neeeheeee
Ik kwam hem dus pas in real life tegen ik heb hem aangestaard omdat ik dacht wie is deze man, waarom denk ik dat ik hem ken en moet ik hem gedag zeggen. Toen zei ik zachtjes hallo en zo’n half gaar knikje maar hij zei/deed niks terug. Daarna realiseerde ik me pas dat hij het was en moest ik de hele tijd denken aan dat gespetter
Kijk dit zijn pas verhalen.
Ja veel wilder kan het niet!
Ik snap die reclame ook niet. Die man schept extra veel groenten op z’n wrap en dan trekt die zoon zn bek open. Stfu van groenten word je niet dik
Misschien wou die zoon extra groenten en is pa de egoïst die alles opvreet.
Maar da’s wel erg vergezocht.
Overigens word ik bestookt door die Moof reclame. Hoezo gebruiken vilt? Wat is de toegevoegde waarde ervan?
De radio reclame van Prominent
Ja, lekker zit ie hè?
Ja, dat wist ik al
Rillingen krijg ik ervan
Ik was net op kantoor aan het vertellen dat ik gewoon agressief word van die reclame. Zet thuis ook altijd de radio uit
Dit!
De reclame van Renault…dacht ik?, omdat ze weer zo’n irritante cover van een nummer gebruiken…in dit geval een dramatische versie van Eye of the Tiger.
Bij 90% van de auto reclames wordt een cover gebruikt.
Van Clearblue, die slissende vrouw, vreselijk
‘Kan ik een vroege ssssssswangerssssschapssssstest vertrouwen?’
Maar dat zal vanaf vandaag wel komen
IEEEEEUUUW WAT IS DIE KFC RECLAME?!?!
Waarom heeft Colonel Sanders een jonge stem? Waarom zweeft dat hoofd zo? Het ziet er zo raar uit
En ook nog ‘heerlie de peerlie’ zeggen. Welke gesjeesde reclamebobo heeft dit nou weer bedacht.
Een trollende millenial of een hippe boomer
bij de lidl spaar je nu
BOERDERIJMINI’S
Moet zeggen dat lidl wel catchy liedjes heeft altijd, feestje in het lahaaand achtervolgt me soms nog steeds. Lidl bij lidl bij lidl bij
Ceeeelebraaate VI TA MINI’S!!! Mijn vriend heeft dat nog maanden gezongen.
Die HelloFresh reclame voor elke YouTube-video
Dat eten ziet er ook gewoon zo karig en droog uit, rijst met vis zonder saus
‘En Paul gaat punten scoren voor beste papa, met zijn Halloumiburger’
Welke gek gelooft dit? Beste papa wordt je alleen door je kinderen vol te proppen met pannenkoeken en friet.