Verschrikkelijke reclames

“Kom ff n bakkie doeeeeennn kirt alsof ze ter plekke een meervoudig orgasme krijgt

HAAT. HET.

3 likes

De reclame van eye wish opticiens :weary:

Ik krijg de hele tijd een reclame van de digitale overheid, en de vrouw in die voiceover klinkt als een kruising tussen een konijn in een animatiefilm en Thea (van Theo). :laughing:

“is studie je grootste nachtmerrie?”

…Guess again… :joy:

2 likes

Lekker elitair weer. Sommige mensen kijken liever een serie dan naar een museum gaan.

1 like

De huidige reclame van de McDonalds, ik denk continu dat ik een nieuwe email heb :joy:

Is dat die me2 achtige reclame? :sob:

2 likes

Ik hoor op de radio steeds iets met ‘makkelijkerder’ en ‘gezelligerder’ ofzo en het haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Als ik 'm weer hoor noteer ik direct even van wie het is.

1 like

Die irritante ‘meiden’ in die HelloFre.sh reclames de hele tijd. Een soort van uitbeelding van het woord “spontaan”.
Ugh.

1 like

Gaat niet zo goed met Chanel hè? Eerst die kutadventkalender, dan die prijzen die weer omhoog moeten en nu die cheap ass reclame

1 like

‘Mooierder en originelerder’ :face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Wat… is dit

6 likes

Ik word enorm naar van die nieuwe McDonalds posters :nauseated_face:
Vooral die met die frietjes in de milkshake en die 2 sausjes door elkaar :face_vomiting:

5 likes

Die 2 sausjes vind ik ook goor ja :confounded: maar ben vooral benieuwd naar wat hierna komt, want deze posters lijken een soort opwarmertje voor de campagne ofzo… of zou dit de hele campagne zijn?

Ik krijg de hele tijd die fucking Samsung reclame, al een week lang bij bijna elk filmpje, en ik vraag me echt af welke idioot die muziek gemixt heeft want er zit een enorm valse, rare gitaar partij onder die echt tot de laatste seconde door galmt. Gewoon niet een beetje schurend, maar letterlijk in een compleet andere toonsoort, vals, lelijk.

2 likes

Deze vrouw op YouTube valt me steeds aan en ik heb niet eens een eigen bedrijf :sob:

8 likes

“Je wordt niet GEZIEN!!!”

1 like

Bloedvervelend! Dat is Zarayda Groenhart toch? :rofl:

3 likes

Ja, maar die naam zegt me verder niks lol :sweat_smile:

4 likes

Waarom moet je eczeem nu perse vies noemen

2 likes