Verschrikkelijke reclames

:sparkles::sparkles::sparkles: gen z aesthetics :sparkles::sparkles::sparkles:

2 likes

Die heksenkaas reclame: ‘dat we alleen onze koeien melken met volle maan’, die moeten flink op springen staan dan :sweat_smile:

2 likes

Klinkt als advies van de Rituals Moon Calender

2 likes

Wtf? Snap eigenlijk niet waarom Happinez nog bestaat.

Kruitvat met hun “we moeten allemaal op een houtje bijten” en dan zo’n vrolijke stem? Heel raar in deze tijd.

1 like

Ohh brrr wilde net een youtubevideo kijken en een reclame van het voedingscentrum kwam langs. Echt erg, je ziet close ups van monden die iets eten, gadver

Waaaarom zijn er geen kerstreclames waar iemand in zn eentje films kijkt en zich volpropt ofzo? Al die reclames zijn zo “hartverwarmend” :nauseated_face:

4 likes

Die van de Appie.
Ten eerste is dat kind echt geen 1 jaar.
Haar moeder die ineens een peperkoeken poppetje is.
Broer Tommie is eens een mega kind.
Het is net of ik naar een soort slechte drugstrip zit te kijken.

2 likes

Zullen wij deze reclame maken? Wij weten immers hoe dat voelt :joy: #foreveralone

Ahw ik vind deze juist zo lief
Die van de Lidl daarentegen… lieve boodschap maar dat gemaakte Drents accent :roll_eyes:

1 like

Hele cringy reclame van Oxfam Novib waar een meid een soort rap/gedicht doet en het telkens net lijkt of ze blijft hangen op sommige woorden. Kan t niet uitleggen maar je zal m vast voorbijzien komen een dezer dagen en dan weetje precies wat ik bedoel lol.

Ik heb m zojuist gevonden op youtube!

2 likes

Ik word helemaal chagrijnig van die reclame van de vriendenloterij met Chantal Janzen. Ik ben misschien een zure trut met een zachte g maar ik krijg gewoon kotsneigingen van hoe zij GGGGGEGGGGARANDEERD uitspreekt

1 like

Chantal is zelf een zure trut met een zachte G, die meid komt uit Limburg

Dus ze spreekt het gewoon nep uit dan want ze komt echt ver ten zuiden van Eindhoven nog dus ik weet niet wie ze probeert te zijn nouja eigenlijk weten we dat wel maar dat maakt het niet beter

3 likes

Ja ik kom zelf ook uit Limburg dus ik denk dat mijn grootste irritatie is dat het gewoon een neppe harde g is :joy:

1 like

Ze komt uit Tegelen, dat is zo ongeveer precies even zuidelijk als Eindhoven. Je hebt wel gelijk dat haar hele accent nep is, daar zitten heel wat uurtjes coaching achter.

1 like

Reclame van Koninklijke Marine, begint prima met de boodschap dat ze vrouwen aanmoedigen om te komen werken etc. maar dan eindigt het met “Zodat we een roze boot hebben” of iets in die strekking, en ook met een visual van een roze boot. Want vrouwen=roze.
Zo’n gemiste kans weer.

3 likes

HELLO FRESH RECLAME OP YOUTUBE :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

De T-Mobile reclame. Gaat hier altijd op mute

3 likes

Ik krijg echt een zenuwinzinking elke keer als je Leo Alkemade hoort in reclames. Hij praat alsof hij constant zijn lippen getuit heeft en iemand wil verleiden maar dan in een soort Theo en Thea setting.

4 likes