Kijk, niet ieder kind is een Shirley Temple, maar konden ze niet ff een iets charismatischere meid regelen?
Hahaha ik trek deze reclame ook altijd heel slecht. Arm kind.
Ja idd, als regisseur zou ik ff betere instructies gegeven.
Ik snap ook echt niet waarom al die merken met hem weglopen? Aardige jongen I guess maar wat een meuk.
Ik hoorde vandaag een reclame op de radio die ging over “Of je ook wel eens jeuk hebt tussen je billen?” en het middeltje heet Anamel.
Ja jeuk tussen de billen, Ik ken het niet maar er zullen vast mensen zijn die het hebben dus dat was niet perse grappig. Maar die naam. Anamel. Een soort combinatie tussen anaal en chocomel.
Verschrikkelijk was de reclame niet maar wel hilarisch.
Nee snelle is een zeik jong
Ik vind de reclame van de lidl eigenlijk best leuk maar dat liedje is zo catchy dat ik elke keer mee moet zingen
en de vlinder en de rups en de worm en libelle, de kikker en de spin en het LIEVEHEERSBEESTJE!
Ik word juist agressief van die reclame met dat klotelied. Maar als je het originele nummer wilt luisteren (want de melodie is niet zelf verzonnen):
Ik haat die.
Alle gokreclames vind ik mokerirritant, maar die met die aap spant de kroon. Wal-ge-lijk.
Die reclames van de VVD zijn ook weer kut hè. “Hard werken moet lonen”
Ja lekkere dingen, waren jullie niet de partij die keihard wegrenden toen er voor meer geld voor de zorg gestemd moest worden?
Oh ja en diezelfde zorgmedewerkers zitten nou met long covid thuis zonder geld, omdat ze juist zo hard gewerkt hebben.
Maar ze hebben wel geklapt voor de zorg hoorrr
Ik zag ook een bord ‘wie hard werkt verdient geen geldzorgen’. Niemand verdient geldzorgen. (Ja ik voelde me persoonlijk aangevallen met mijn wajong)
Ja van klappen kan je je hypotheek niet betalen
@Hippe_kikker hahaha ja omfg. Alsof we voor de lol van een klein inkomen leven. Ik heb liever een leven zonder gezeur en controle
Wat is ‘hard werken’ dan ook? Bedoelen ze niet ‘veel werken’? Alsof alles maar om werken en geld verdienen en status gaat bah
Maar veel werken betekent nog steeds niet veel verdienen.
En helemaal mee eens. Dan ga je straks dood en dan denk je alleen maar terug aan je werk ipv de leuke dingen die je hebf meegemaakt
Wedden dat als je ze googlet dat je van die sukkels op hun site ziet