Verschrikkelijke reclames

OMG of is dit een Mandela effect dat het altijd al huppakee was :no_mouth:

Haat aan elke radioreclame met sirenes of waarschuwingsgeluiden (hoor je bij de ANWB nog wel eens). Echt al zo vaak me helemaal kapot geschrokken omdat ik dacht dat er INEENS een ambulance oid achter me reed.

2 likes

Oh en op de radio, sanidirect. Ik loop daarna de hele dag met dat rotdeuntje in m’n hoofd.

Niet op tv maar in de Vue bios als dat wijf komt: wat fijn dat jullie er weer zijn… Blabla. Mocht je tijdens de film ECHT naar de wc toe moeten, vraag of de rest van de rij voor je wil opstaan etc. En dan heeft ze mega rinkelende armbanden om… irritatie x100

1 like

Omg jaa die armbanden! Tijdens de opnames merk je toch dat dat lawaai maakt :sweat_smile:

Jaaa en elke keer weer dat suffe filmpje, duurt ook net een paar seconden te lang waardoor ze een beetje awkward in de camera blijft kijken. Maar waar ik al helemáál schijtziek en lichtelijk agressief van word is die reclame van de Vue zelf:

1 like

Op de radio heb je nu een reclame over “Geberit packs” iets met een wc sitting en closet in één ofzo. wat voorheen van “sphinx” was. Ellende.

Dat eerste deuntje van ik wil van mijn auto af PUNT NL leeft nog steeds rent free in mijn hoofd

4 likes

Oh nee deze was ik vergeten maar nu is ie terug in full glory

1 like

Ik haat de kpn reclame met dat meisje die tandenpoetsend iets mompelt en de bingo reclame met martien. Na een hele dag voetbal kijken zijn beide reclames al zeker 20x voorbij gekomen :rage:

De almhof reclames waarin een vrouw altijd quasi onschuldig dat toetje eet. Vervolgens blijft er heel irritant wat yoghurt op haar neus zitten.

4 likes

Geen enkele reclame is zo kut als die van hunkemoller bra party. Echt niet te doen, ik heb er al vaker over geklaagd volgens mij, maar welke tiener jongen mocht dit bedenken

2 likes

Ja omg te erg. En je had ook laatst een mega lange van coca cola

Koooning toto met een eentje hier en een tweetje daar

En alles wat stuk gaat bij de lidl

4 likes

Ik weet nooit hoe snel ik bij de afstandsbediening moet komen als ik weer die Haribo fruitmix reclame aan zie komen. Direct muten die handel

16 likes

Ik kwam hier om die te posten! Wat een ergernis… Ik ben een ninja?!? Nee je bent een oude kerel met een kinderstem en een dropveter om je hoofd.

10 likes

Alle lof voor AAALMHOF !!! HOU OP met die truttige vlechtjes en dirndl rotzooi.

4 likes

Die nieuwe Oral B reclame met dat verschrikkelijk goedkope garageband muziekje eronder “It’s like right nooooww” echt, wie verzint zulke meuk?

1 like

Het is Beck, goede artiest, geen stockmuziek ofzo
Maar ik erger me ook aan die reclame

1 like