‘That was not a penalty’
De Ziggo reclame met dat vreselijke lach, jank en bewonder liedje. Zet meteen het geluid uit als die voorbijkomt.
“Abortus een mensenrecht? Iedereen heeft recht op leven.”
Waarom NPO? Dit is de 5e keer al dat ik het zie op de NPO app.
Ik zag van de week een reclame van 2 naakte 65+ers die voorspel hadden onder de douche, ik weet niet meer welk merk maar ik hoefde het niet op met netvliezen. Niks mis met seksende bejaarden overigen he, but I don’t need to see that.
De kerstcollectie van de H&M is echt depressief en kut. Mijn 2007 emo-ik had het geweldig gevonden, want lekker saai en zwart. Daar past die stomme reclame ook bij. Iedereen kijkt fukking depri. Alsof ze 's ochtends met een smoes (a la we gaan naar Disney) naar de studio werden gebracht en er toen achterkwamen dat ze model stonden voor de vreselijkste H&M campagne ooit.
Vooral die reclame met die man waarbij iedereen (wel in de kerstsferen) als dat kind van de Polar Express zit.
Tegenwoordig lijkt alles aan de H&M alsof niemand die daar werkt er nog zin in heeft.
ik krijg op youtube telkens die: ‘is hellofresh de prijs waard?’ met die zeikstem die dan helemaal gaat vertellen wat de voordelen zijn terwijl je allemaal van dat saaie tatta eten ziet
En vooral dat minachtende (duhhh tuurlijk is het het waard) snikje wat er dan nog uitkomt.
Op spotify hoor ik zo vaak reclame voor last one laughing en ik krijg moordneigingen van het stukje “ik ga zo lekker spelen op mijn fluit” en dat stomme lachje erachteraan
Hij is al wat ouder maar de reclame voor bumble (of een andere datingapp) op spotify;
‘Hij is sportief, heeft humor, EN HOUDT VAN KOFFIE!!!’ Ja, dit is hen!’
Men is snel te reden tegenwoordig.
Ik erger me zo aan deze reclame waarbij een man in een online werkmeeting zit en dan ineens zegt ik ga even thee zetten?? En vervolgens de meeting ook nog verlaat om met zijn oma te facetimen en thee te drinken
Stel je voor dat deze Jeroen jouw collega is
Hahahaha ja deze vind ik ook zo absurd. ‘Voor de dingen die er echt toe doen’, uhh inkomsten is ook wel belangrijk
Ik vind het vooral gaar dat hij alleen aan zijn oma denkt door een fukking theezakje
Ik zou het ook echt niet waarderen als mijn collega dit zou doen, wacht gewoon todat die meeting voorbij is
weet jij veel dat er geen dikke erfenis onderweg is
Die always discreet reclame. Hoezo vertel je aan je diegene naast je dat je in je broek aan het plassen bent tijdens een yogales?
Ik vind het zo hilarisch dat ze bijv in de Tena reclames zeggen ‘je ziet er niets van!’… maar dan hebben ze wel een dikke pad in hun hand
@kaworu ik zie je sippe gezichtje en bedenk me nu (pas, veel te laat) dat die laatste zin echt niet tof is. Ik haal 'm weg
dit is echt van 20 jaar geleden ofzo maar eens in de zoveel tijd speelt dit weer af in mijn hoofd
i am a girl
i am a boy
JA zij spreken engels en nee dit zijn geen engelse maar nederlandse kinderen. dit hebben ze spelenderwijs geleerd dankzij muzzy. met deze unieke taalcursus van de bbc leren kinderen met het grootste gemak een andere taal
en dan ook echt zo met die ernstige stem van die vrouw??? waarom vergeet ik dit nooit
Ik zie hem weer helemaal voor me😂