Jezus mina, heeft deze gozer zulke enorme schulden dat hij in elke reclame zit? Ik maak me zorgen, hoor.
Nu weer voor Bud Light?!?!
En de vorige keer al voor een energiemaatschappij?
Kan iemand hem even leren budgetteren, zodat hij niet elke keer reclames hoeft te maken.
Die reclame van Patry brard voor haar bb cream bij kruidvat. Echt verschrikkelijk. En dan samen in koor “smeren kun je leren!”
Whatsup met alle stomme reclames zonder closure.
Ik wil weten wie het kunstgebit draagt bij fixodent en ik wil de zeehond in de zee zien gaan bij bol. Hoe kan ik nu rustig gaan slapen?!
Kijk gewoon die van Pieterburen en doe net alsof het het vervolg is
De marktplaats reclame op youtube. En dan vooral dat eerste mens: er is al zoveel waarom moet het altijd maar nieuw, nieuw, nieuw.
Jaaaa omg zo erg
De ING reclame met Davina Michelle en die vreselijke cover van this is my life. (Al denk ik dat zij misschien wel geschikt is voor het Songfestival)
Die vrouw weet werkelijk alle emotie weg te zuigen in elke cover. Vind haar net een soort AI bot, of een karaoke machine. Technisch sterk maar je voelt er niks bij.
Die van Lenor is ook vreselijk. Met dat domme liedje. Vooral ‘de zweetgeur maakt me Mi Se LiJk.
Ik vind die reclame van Chanel met Timothee Chamabingbong echt zo ongemakkelijk. Wie heeft dit goedgekeurd? Vind hem ook te jong ervoor? Zo’n babyface
Jeetjemina! Ik vond de bushokjes al erg, maar dit spant de kroon
Prijsvrij vakanties
En dan zo’n kind met echt een tering irritant stemmetje dat “daar had ik zin in in” zegt.
En dat herhalen ze dan 28949x
Die reclame van de Gamma is fakking creepy!
Ik kreeg net deze reclame op YouTube. Wat moet ik met een robot? En ik krijg ook medelijden met hem. Die man blijft hem maar mishandelen
Snappen jullie die reclame van die jas van bol.com? Waarom begint die oude vrouw over lingerie? Omdat iedereen naar ze kijkt en ze ze even op wil stoken? Om te zeggen dat ze ook lingerie op bol hebben? Ik snap er niets van
Wow echt verschrikkelijk deze
Ik vind m vooral kut omdat het in België met vlaamse stemmen wordt nagesynchroniseerd .
Die Emirates reclames met Penelope Cruz. Walgelijk!