Verschrikkelijke reclames

Die stomme reclame voor Linda magazine.
“Linda bekent… het zou me niet uitmaken als mijn bevalling voor een volle collegezaal te zien was”
Nou echt SHOCKING hoor Linda :roll_eyes: misschien omdat je dat moment iets anders aan je hoofd had??
En ik vind het sowieso dom dat iemand zijn eigen hoofd iedere maand op een tijdschrift cover laat zetten, zo boeiend ben je niet. En ja dat geldt ook voor Chantal Janzen :nauseated_face:

3 likes

WTF is dat Beck?? Had ik nooit gedacht, vind zijn muziek vaak wel goed.

2 likes

Ik dacht dat je Beck uit victorious bedoelde en ik zag de wereld opeens even anders

3 likes

Haha ik ga zo lekker op die reclame juist. Love Beck

1 like

“Like a Bosch”

:thumbsdown:

5 likes

De ‘wat doe jij nu!?’ reclame van Soda Stream. Sowieso elke reclame met irritante kinderen.

Die leen bakker reclame. Dat alles ieder seizoen weer helemaal nieuw moet zijn.

2 likes

Niet nu meer op tv maar dit was voor mij vroeger echt nachtmerrie materiaal:

Als ik alleen al dat liedje hoorde brrrr

Wij zijn de unlimitiiiiiiiiits
200

6 likes

Ik zocht dit topic om hierover te klagen. Sowieso al een hekel aan Amazon (fuck you, Jeff Bezos) maar die reclame…!

“En hij heeft een hagedis!”

4 likes

Laad me laad me op en neeeem mee meeeeee

Ik word bijna agressief als ik dat weer hoor als ik in de auto zit LAAT ME MET RUST

Welke ik trouwens wel top vind is die van land rover. Above and beyond. Echt een sexy stem heeft die man :drooling_face:

7 likes

Dat kind met dr ecologische (ecowatte?) familie

2 likes

Ja omg! Welk kind praat er zo?!?!

2 likes

Waarom klinken die mensen in die PRA reclames zo doods? En waar doen ze het nou voor? Voor de help, helft, health?

Alle Hema reclames op dit moment maar vooral ‘de r van brrr zit weer in de maand!!’ oid want die vrouw kan niet goed de r rollen :grimacing:

4 likes

Eerst de sinterklaas- en nu de kerstreclame van de Aldi. Echt op de meest irrita
nte manier: ‘Alle hulpsinterklazen naar Aldi??!!’ En dan nu dus de kerstvariant. Gewoon spontaan zin om de radio uit t raam te gooien.

De nieuwe coca cola reclame. Veel te lang…

Hahaha deze is zo cringe!
Ik vind sowieso dat supermarkten echt te veel hun best doen om een gevoelige kerstreclame te maken. Ja, het idee is mooi, maar ik wil gewoon weten welke lekkere dingen ze verkopen.

2 likes

Hy-a-lu-ron-zuur! Zo lelijk nagesynchroniseerd

4 likes

Ik werd echt depri van die kerstreclame